|
Sivuja: [1] Siirry alas
![]() Käyneekö minun jääkaapin tiiviste sinun kaappiin, se joutas remontin jälkeen. ![]() Minulla on toinen ovi josta voisin ottaa sisäpuolen. Taitaa Upossakin olla sisäpaneli kiinni liimalla tai uretaanilla. Ihminenhän sen on tehnyt, niin kait sen purettua saa Vaikkei varaosakaupan mielestä sellaiseksi ole tarkoitettu ![]() Tiiviste kyllä kiinnostaa, jos puretuksi saat..
![]()
Kato oman tiivisteen ulkomitat, leveys ja korkeus, niin katson onko upolaisen ovi saman kokoinen. Eikö pääse helpommalla, kun katsoo kaapin tyypin?
![]() Eikö pääse helpommalla, kun katsoo kaapin tyypin? "Ristisiitosta" ollaan tekemässä Upo<>Dometic ![]() Laitoin YV:tä Höpöttäjälle ![]() ![]() Jos jollakin olisi tiivisteen ulkoreunoista mitattuna 500 x 750 mm (lev x kork) kokoinen Dometicin ovi tai pelkkä tiiviste jouten, niin kiinnostusta löytyisi. YV:llä tavoittaa.
![]()
Aikoinaan kun noita korjailin osaan saa oven sisäosan ja tiivisteen erikseen.osaan pitää ostaa koko ovi.luulen että upoon saataa löytyä osina.Dometekiin voi olla vaikea löytää.Asenus on sitten ihan oma juttunsa jos osia löytyy niin annan kyllä neuvoja ![]() Nyt tiedot on tallennettu koneelle, jos joskus kaapista häviävät. Sattuiko yv:llä vinkkaamastani ovesta löytymään sopiva tiiviste? Kiitokset vinkistä! Työn alla.. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|