rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin  (Luettu 227 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:57
Kysymys? Onko kokemuksia Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin ei jäähdy kunnolla (ei kaasulla, 230v tai 12v) Voisiko olla lämpötila anturi vika?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:31
Vs: Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin
« Vastaus #1 : eilen kello 18:40 »
Onhan se mahdollista.
Mittaa irroitetun X108 liittimen navoista lämpövastuksen resistanssi yleismittarilla.
Pitäisi olla noin 10kohm +25 asteessa.

Jos se on kokonaan rikki tai johto irti niin jäähdyttää 45 min ja huilaa 15 min.

Voi se olla tukos kylmäputkistossakin, joskus kaapin kääntely katolleen ja putkiston koputtelu auttaa






*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:53
  • Autossa on pyörät
Vs: Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin
« Vastaus #2 : eilen kello 20:03 »
Tai se kylmälevy mikä kiinni ptkiston päällä ruuveilla ei saa kontaktia putkistoon. Levy irti, puhdistus ja uudet lämmönsiirtotahnat väliin. Saa esim tietokoneliikkeistä .