Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Matti Laturi

<< < (5/7) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.10.2012     kello on 22:36 ---Kolvailin emännän autoon pienemmän C-tekin 'kiinteäksi'. Se kyllä muistaa, mitä pitää tehdä ja lataa akkua aina kun lämppärin johto on tolpassa. Pitää akut nurkka-ajossa täynnä. Webastolla on oma akkunsa.

--- Lainaus päättyy ---

Älä sitten polta emännän autoa saattaa jäädä vakuutusrahat saamatta. Tuo sana kolvailu ja ctek viittaa ettei ihan laillinen kytkentä.

Topelius:
Mulla on kans molemissa autoissa webaston takia molemmissa autoissa c-tekit lataamassa akkuja.  Toisessa moottoritilaan laitoin lohkolämmittimen sisäpistokkeen ja toisessa ctek on kiinni tavaratilan 12v pistokkeessa haaroittenuna myös sisätilan pistokeesta.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 10.10.2012     kello on 06:51 ---Älä sitten polta emännän autoa saattaa jäädä vakuutusrahat saamatta. Tuo sana kolvailu ja ctek viittaa ettei ihan laillinen kytkentä.

--- Lainaus päättyy ---
Ei siinä varmaan ole muuta kolvattu kuin ulostulevat - ja + omille paikoilleen. Minun xs7000:ssa nuo kiinteän asennuksen päät on valmiiksi mukana puristusliittimien lisäksi.

Edit 1 kpl S kirjain lisätty puutteen vuoksi

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.10.2012     kello on 07:58 --- Ei siinä varmaan ole muuta kolvattu kuin ulostulevat - ja + omille paikoilleen. Minun xs7000:ssa nuo kiinteän asennuksen päät on valmiiksi mukana puristuliittimien lisäksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ajattelin itse tuota 240V puolta, ettei sinne mitään "virityksiä". Samoin normi sisätilan pistoke on kuivantilan joten ei sekään ole hyväksytty moottoritilaan mutta ainakin defalta löytyy ihan hyväksytty laturi haaroittimineen lokilämmittimen yhteyteen (varmaan muiltakin).

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.10.2012     kello on 22:36 ---Kolvailin emännän autoon pienemmän C-tekin 'kiinteäksi'. Se kyllä muistaa, mitä pitää tehdä ja lataa akkua aina kun lämppärin johto on tolpassa. Pitää akut nurkka-ajossa täynnä. Webastolla on oma akkunsa.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi henkilöauton akkua on ladattava, kun auto on tolpassa.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View