Tässä jotain.Siinähän on Nokia 2010 ja 2110 + luuri mitä käytettiin monessakin autosarjassa aktiiviluurina. Oli myös ainakin yhdessä kiinteässä autopuhelimessa luurina. Itse kokeilin taas iPohonea. Ei maistunut, laitoin nettiin myyntiin ja ekana yönä tuli 28 tarjousta. Teinitytöt kävi torstaina hakemassa, onnellisen oloisia olivat. .. Itse kokeilin taas iPohonea. Ei maistunut, laitoin nettiin myyntiin ja ekana yönä tuli 28 tarjousta. Teinitytöt kävi torstaina hakemassa, onnellisen oloisia olivat.Taisi olla minä-puhelimessa väri kohdillaan Mahtoiko se Alcatel olla tällainen Comfort (vas. kuvassa)?Oli juuri tuollainen. Pirun hieno kapine silloin, ja kallis senaikaisiin tuloihin. Soittaminenkin maksoi senverran ettei ihan joka käänteessä tullut mieleen soittaa jos voi jättää kotiin lankapuhelimeen soitot. Tuo alkuperäinen numero oli vielä pari vuotta sitten itsellä, ei enää aktiivikäytössä kun vaihdoin operaattoria joskus muinoin, ennenkuin numeronsiirto tuli mahdolliseksi. Jyrki
Normaali kännykän on firma hankkinut jo kohta 40 vuotta. Olen aina valinnut sellaisen vaatimattoman perusmallin, lähinnä siksi etteivät katsoisi jup****. ![]() matkapuhelinko ? ![]() Ekat tuli vähän myöhemmin HPY:n oma ja TELE:n ARP
![]() ^Ei matkapuhelin, vaan hienoin puhelin minkä olen omistanut.
.Tuli pakko vaihdos tytöllä hajos oma puhelin(nokia). Vanha ipuhelin4 meni likalle ja itelle tuli tilalle ipuhelin5
![]() |