Puolikiloinen Philips ja vieläpä vaimolla samanlainen. Meni juuri isoon taskuun ja kaikki näki että on NMT ! Maksoi käytettynä 2000 mk/kpl
|
Puolikiloinen Philips ja vieläpä vaimolla samanlainen. Meni juuri isoon taskuun ja kaikki näki että on NMT ! Maksoi käytettynä 2000 mk/kpl
Tässä jotain.Siinähän on Nokia 2010 ja 2110 + luuri mitä käytettiin monessakin autosarjassa aktiiviluurina. Oli myös ainakin yhdessä kiinteässä autopuhelimessa luurina. Itse kokeilin taas iPohonea. Ei maistunut, laitoin nettiin myyntiin ja ekana yönä tuli 28 tarjousta. Teinitytöt kävi torstaina hakemassa, onnellisen oloisia olivat. .. Itse kokeilin taas iPohonea. Ei maistunut, laitoin nettiin myyntiin ja ekana yönä tuli 28 tarjousta. Teinitytöt kävi torstaina hakemassa, onnellisen oloisia olivat.Taisi olla minä-puhelimessa väri kohdillaan Huonoin puhelin nokia c5. Antovat tollasen romun työpaikalla kouraan, vaikea käyttää.
Mahtoiko se Alcatel olla tällainen Comfort (vas. kuvassa)?Oli juuri tuollainen. Pirun hieno kapine silloin, ja kallis senaikaisiin tuloihin. Soittaminenkin maksoi senverran ettei ihan joka käänteessä tullut mieleen soittaa jos voi jättää kotiin lankapuhelimeen soitot. Tuo alkuperäinen numero oli vielä pari vuotta sitten itsellä, ei enää aktiivikäytössä kun vaihdoin operaattoria joskus muinoin, ennenkuin numeronsiirto tuli mahdolliseksi. Jyrki
Yhden puhelimen olen omistanut -80 luvulla. Sellaisen joka toimi Pohjois-Norjan tunturi alueella. Lähinnä oli turvapuhelimena, jos jotakin sattuu raudun pyytämisen tiimellyksessä.
Normaali kännykän on firma hankkinut jo kohta 40 vuotta. Olen aina valinnut sellaisen vaatimattoman perusmallin, lähinnä siksi etteivät katsoisi jup****. ![]() Hienoin on ollu joskus -60 luvulla saamani puhelin. En muista milloin oli käytössä. Harmittaa, etten silloin ymmärtänyt säästää sitä, vaan piti tutkia mitä siinä on sisällä.
^
matkapuhelinko ? ![]() Ekat tuli vähän myöhemmin HPY:n oma ja TELE:n ARP
Mun eka ja hienoin oli tota alcatelliä muistuttava motorola, se oli vain autopuhelin kun en viitsinyt siihen erillistä akkua ostaa, ostin kun silloinen työ/vapaa-aika kului pääsääntöisesti tienpäällä. Muistan kun isäni sanoi mitä sinä nyt autopuhelimella, mutta tarpeeseen se puhelin tuli pari päivää asennuksensa jälkeen kun velimies jäi maille jumiin isän Saabilla(kun maakaapeli hapettui toimimattomaksi), oli menossa mökille kun isä soitti autoon ja kertoi missä velimies oli, no Saappi saatiin kuntoon ja soitin isälle hän vain tokaisi jotta hyvä että sinä ostit tuon autopuhelimen......
Kun olen tällainen vanhan ajan mies,meillä mamman kanssa on Nokian 1100 puhelimet,pelittää aina,ja kestää !!
![]() Sama mulla, Nokia 1100. Ilmankos ko. firmalla menee heikosti kun tekivät vahingossa muutaman laatuvehkeen.
^Ei matkapuhelin, vaan hienoin puhelin minkä olen omistanut.
Nykyinen
.Tuli pakko vaihdos tytöllä hajos oma puhelin(nokia). Vanha ipuhelin4 meni likalle ja itelle tuli tilalle ipuhelin5
Kun puhutaan pelkästä puhelimesta,(mikä kai on ollut alkuperäinen tarkoitus), niin kyllä nuo vanhemmat Nokialaiset päihittää nykyiset "lelut"!!!!
![]() |