Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Huoltotörttöilyä
pouhe:
Etkö luottanut asentajaasi, vai mistä moinen käytös. Asentajasta ei varmaan ollut kiva tuollainen " niskapoka" ( korjaamolla kutsumme tuollaista asiakasta sillä nimellä)
tsahkali:
Minulla oli siellä alhaalla naapuri, joka oli itse kiltteys, joskus vähän liiankin. Vaan kerran häneltäkin pinna savusi: Tuli kerran pyytämään, että tules kuuntelemaan, tota autoo, kun se pitää kummaa ääntä.. Ajeli siinä eestaas ja sanoin, että vasemmalta takaa on jarrupalat loppu! Ei kuulemma voinut, kun oli just huollossa. Papereihin oli kyllä ruksattu, että tarkistettu, mutta kun avasimme, niin teräs terästä vasten! :o Soitto Metro-Autoon ja kaveri sanoi, ai jaa, voiksiks ajaa sen jokupäivä tänne? :o Ei minkäänlaista sympatiaa tai pahoittelua. Jarrulevyt piti tilata Tukholmasta ja sekin kesti.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 7.09.2012 kello on 21:30 ---Etkö luottanut asentajaasi, vai mistä moinen käytös. Asentajasta ei varmaan ollut kiva tuollainen " niskapoka" ( korjaamolla kutsumme tuollaista asiakasta sillä nimellä)
--- Lainaus päättyy ---
Luotan täysin, mutta meistä on tullut vuosien varrella kavereita, ja uskon, että olemme molemmat saaneet oppia/vinkkejä toisiltamme. Juttelemme myös paljon muusta kuin työn alla olevasta autosta. Viimeksi pellettikattilasta, joka hänellä ei toimi kunnolla.
JeanS:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 7.09.2012 kello on 21:30 ---Etkö luottanut asentajaasi, vai mistä moinen käytös. Asentajasta ei varmaan ollut kiva tuollainen " niskapoka" ( korjaamolla kutsumme tuollaista asiakasta sillä nimellä)
--- Lainaus päättyy ---
Oma asentajani ei antanut aihetta luottamukselle.
Kaikki edellä kirjoittamani ja ruuvien irtoaminen silmin nähden moottorista ei anna aihetta luottamukselle. Tämän vuoksi menin itse loppujen lopuksi mukaan huoltoon. Tämä oli mielestäni oikea päätös, koska asentajakaan ei luottanut itseensä, vaan sanoi ettei osaa korjata diesel moottoreita.
Harmi. Itse haluan kyllö ajatella, että jokainen hoitakoon työnsä palkkaa vastaan.
Itse teen oman työni ja jos vien auton huoltoon, niin he tehköön oman työnsä.
seijantie:
Kyllä minulle autosalpan korjaamo on tarjonnut asiallisen palvelun diesel autolle.Hiukan tietysti sanomista noista tekemättömistä töistä, mutta auto itsessään ei ole tarvinnut kuin öljyjen ja suodattimien vaihtoa.Jotain tommosta kuitenkin kuten huollosta tulevassa autossa jossa ohjelmaan kuuluu jarrupalojen tarkistus,niin katsastukseen vietäessä katsuri huomauttaa että toinen takajarru laahaa. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta