Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Huoltotörttöilyä
Roksis:
Ja firma on?
Fenix:
Sopisi aika monenkin huoltoliikkeen toiminnaksi meilläpäin. Paikalliseen Automaahan (ent wetteri, ent mobila omaasukua Hartman auto) en omaa ajopeliäni suostuisi viemään. Kahteen kertaan tuhoutunut volvon moottori kyllä opetti välttämään.
MatsOnni:
Jos JeanS on tuon törttöilyn läpikäynyt hiiltymättä missään vaiheessa niin hattua nostan, en säilyttäisi malttiani vastaavassa tilanteessa. Olen valmis ymmärtämään että virheitä tapahtuu, mutta kokemus on osoittanut että virheen myöntäminen avoimesti on ainut oikea tapa asiaa lähestyä. Sen jälkeen korjata ja hyvittää aiheutettu vahinko.
Itse tahdon väsyä siihen että samaa vikaa korjataan monta kertaa peräkkäin kommentilla että kokeillaan nyt josko se...
JeanS:
^
Kyllähän tuossa meinasi hermot hieman kiristyä. Ongelma oli myös lähesyvä loma. Tarvitsimme tuota autoa vetoautoksi vaunullemme.
En taida kehtaa kuitenkaan laittaa firman nimeä, vaikka eihän uhrin pitäisi hävetä, vaan tekijän.
Ja joka sana on täysin totta mitä edellä lukee.
Vesseli:
On minuakin koeteltu, mutta ei koskaan noin kovalla kädellä kuin JeanS:ää. Täytyy sulla olla hermot terästä, kun tuon kestit. Toivottavasti peli on nyt kunnossa.
Olen onneksi viimeiset 20 vuotta saanut huollattaa autoni aina samalla miehellä. Olen ollut aina itse paikalla kahvi- ja tupakkataukoja lukuunottamatta. Jos on tullut yllättävää, kaveri on kysynyt, että tehdäänkö. On tehnyt usein ylimääräistäkin, mitä ei ole kirjannut työselostukseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta