Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Huoltotörttöilyä

<< < (8/8)

hemppat:
Mitä hyötyä on tarinoista? Kun ei sanota töpänneen liikkeen nimeä laitetaan vahinko tavallaan kiertämään.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: hemppat - 18.11.2014     kello on 09:01 ---Mitä hyötyä on tarinoista? Kun ei sanota töpänneen liikkeen nimeä laitetaan vahinko tavallaan kiertämään.

--- Lainaus päättyy ---

NII`I  samoilla fiiliksillä

Jukeli:
Itse suosin näitä pienempiä pajoja joilla ja joiden omistajilla on intohimo autoihin. Esim. Vanhat rallikuskit tms. Tämmöinen hyvä esimerkki Kotkassa Uutela. Aina saanut hyvää palvelua, järki hintaan. Merkkikorjaamoiden "pojat" kun ei osaa nykyään kuin vaihtaa öljyt (vaihtelevalla menestyksellä näköjään nekin) ja hinnat ihan älyttömät. Esimerkkinä minulla on tuossa pihassa vanha Carisma, nykii yms. Ajattelin viedä sen teltta-autoon vikakoodien lukuun. 85 €!  auto on parin sadan arvoinen. No vein nyrkkipajaan jossa luku maksoi 35 euroa. P.aineanturi rikki. Ajattelin hakea nopeasti merkkiliikkeestä uuden anturin, tuskin nyt maltaita maksaisi... olin väärässä 297 €. Kyllähän nää merkkikorjaamot pissii ihan omiin muroihin noiden hinnotelujensa kanssa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukeli - 18.11.2014     kello on 13:52 ---Itse suosin näitä pienempiä pajoja joilla ja joiden omistajilla on intohimo autoihin.

--- Lainaus päättyy ---
Tällainen pieni intohimoinen merkkikorjaamo on omien autovalintojenikin taustalla. Päihittää mennen tullen isot merkkikorjaamot, joissa käyn vain arvuuttelemassa vikoja takuuajan verran.

kimi:
Jos omistaa VAG tuotteen ja Lohja sopii huoltopaikaksi suosittelen tätä:
http://www.kamitec.net/yritysesittely.php

Intohimoinen autoharrastaja joka on erikoistunut VAG tuotteisiin, mutta muutkin käy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View