Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Huoltotörttöilyä

<< < (5/8) > >>

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie -  7.09.2012     kello on 21:56 ---Kyllä minulle autosalpan korjaamo on tarjonnut asiallisen palvelun diesel autolle.Hiukan tietysti sanomista noista tekemättömistä töistä, mutta auto itsessään ei ole tarvinnut kuin öljyjen ja suodattimien vaihtoa.Jotain tommosta kuitenkin kuten huollosta tulevassa autossa jossa ohjelmaan kuuluu jarrupalojen tarkistus,niin katsastukseen vietäessä katsuri huomauttaa että toinen takajarru laahaa. :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Lämpiää lämpiää!

remppa:
Mielenkiintoista luettavaa koska ite työskentelen asunto autojen ja vaunujen parissa. En tiedä muiden firmojen tapoja miten korjaillaan ja kuka tekee virheen mutta omasta kokemuksesta tiedän sanoa etä oikeat osat pitää tilata ennen kui remontiin ryhdytään. Tämä ei ainakaan aina minun työpaikalla onnistu ja kun osien tilaajat on johtoa niin ketä sitten syytetään kun homma ei onnistu:) No ei tätä enään kauan jatku,kolme viikkoa ja sitten työttömöksi tai alan vaihto.

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS -  7.09.2012     kello on 17:49 ---Vahinkoja tekevälle sattuu, mutta tämänkin tapauksen olisi voinnut hoitaa tyylikkäästi, kertomalla rehellisesti vahingosta.
Yrityksen osaaminen tuntui kuitenkin olevan erittäin tasalaatuista; huoltoneuvoja ei osannut töitään, mutta ei osannut kyllä huoltomiehetkään.

--- Lainaus päättyy ---

Tässäpä se taas hyvän toiminnan ydin, kerrotaan rehellisesti heti eikä peitellä. Miten paljon säästyy aikaa, vaivaa ja mielenpahoitukset jää pois.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka -  8.09.2012     kello on 09:20 ---Tässäpä se taas hyvän toiminnan ydin, kerrotaan rehellisesti heti eikä peitellä. Miten paljon säästyy aikaa, vaivaa ja mielenpahoitukset jää pois.

--- Lainaus päättyy ---
Juu..eikä tarttis tännekään kirjoitella.
Kai suurin osa meneekin yhteisymmärryksessä . Minut ainakin merkkihuolto on oppinut tuntemaan eka huoltokäynnin jälkeen. Ainakin yli 90% olen palannut huoltoon reklamaation kanssa. Nyttemmin ne menee jo aika matalaksi, kun avaan huoltoliikkeen oven. Kaipa siellä on joku nimitys kohdallani asiakaslistalla, kuin Vehossa aikoinaan. Siellä ajanvarauskirjassa luki jotain vi**umaisesta asiakkaasta. Asiakas vain sattui huomaamaan sen tiskin yli.

Käytän takuuaikojen jälkeen pieniä luotto huoltokorjaamoja, joilla on intohimo kyseiseen merkkiin. Laatu on hyvää ja usein, jos sattuu aikaa olemaan, niin olen mukanakin huoltotöissä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: remppa -  8.09.2012     kello on 01:16 ---Mielenkiintoista luettavaa koska ite työskentelen asunto autojen ja vaunujen parissa. En tiedä muiden firmojen tapoja miten korjaillaan ja kuka tekee virheen mutta omasta kokemuksesta tiedän sanoa etä oikeat osat pitää tilata ennen kui remontiin ryhdytään. Tämä ei ainakaan aina minun työpaikalla onnistu ja kun osien tilaajat on johtoa niin ketä sitten syytetään kun homma ei onnistu:) No ei tätä enään kauan jatku,kolme viikkoa ja sitten työttömöksi tai alan vaihto.

--- Lainaus päättyy ---

Toi minua sapettaa, että hyvä ammattimies joutuu työttömäksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View