Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ekaa autoa ostamassa... saisko jeesiä??
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 16.07.2012 kello on 19:48 --- Suosittelen vaunua ;) Ei tartte miettiä tuolin paikkaa ja muutenkin tilan käyttöä :D ;)
--- Lainaus päättyy ---
Risto.. :D Luitko otsikon?.. ;D ;D
PapaRobber:
;D ;D
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 16.07.2012 kello on 19:50 ---Risto.. :D Luitko otsikon?.. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
PapaRobber:
Kiitos asiallisista vastauksista ja toi lämmitysjuttu oli just sellanen mitä mä oon mietiskelly kans. Juu toi vaunu ei oikeen nappaa kun alkaa olemaan tilanpuutetta pihassa ja jotenkin on sellanen fiilis et siinä pystyy helpommin hääräämään. Asuntoautolla vois ajella kakkosajot tarvittaessa.
Jushi69:
Eipä autossa ole haittaa isosta moottoristakaan.Eli 2.3 tdi ja 130 heppanen vähintään. Thumb
PapaRobber:
Toi oli hyvä pointti kans. Joskus noiden pakettiautojen kans huomannu, että pitää olla sitä tenkua. Ja maanpäällisen helevetin olen kokenut jo ajelemalla etelä-suomesta Leville pari vuotta säännöllisesti Ford Focus 1.4:lla bensakoneella ??? ??? ??? :'( :'(
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 16.07.2012 kello on 20:21 ---Eipä autossa ole haittaa isosta moottoristakaan.Eli 2.3 tdi ja 130 heppanen vähintään. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta