Tässä yksi ,tyytyväinen ! 
|
Tässä yksi ,tyytyväinen !
Tässä yksi ,tyytyväinen !paljoko sulla kennoja katolla? Minulla oli ensimmäinen kompurakaappi jo vuonna 1988 venessä ja 90% 12V. käytöllä . Ja kaikkiin seuraaviin on tullut Isotherm hommattua, sekä nyt hommasin peltikuoriseenkin. Nuo on nykyään entisestäänkin vähemän sähköä vieviä kuin ennen, ainakin specksien mukaan.
Venekäytössä oli joskus vähänaikaa joustava aurinkopaneeli tukena, mutta Päijänne otti sen omaan syleisyynsä lopullisesti (nippusiteet petti). Tuohon autoon voisin katolle laittaa ihan mielenkiinnosta aurinkopanelin, kunhan osuu kohdalle liike jossa tavaraa on heti ja nyt hyllyssä, jos odottaa pitää niin tilaan sitten netistä mistä sopivimmin ko. setin saa tilattua. Käytin äsken intikkaa kotona ja akulla starttailin
jääkaappia. Johtopäätös ja toiminta, sekä lukemien mittailu ja kaapin energiatehokkuus=Laitan linkittämäni kaapin vaunuun ja intikan kautta. Virtaa riittää vielä muuhunkin.
paljoko sulla kennoja katolla?Kaksi kennoa,ja hyvin riittää,akusto tasaa yöajan !
Kaksi kennoa,ja hyvin riittää,akusto tasaa yöajan !kennoja on noin 15W:ta noin 300W:iin minkähä kokoset sull on siel, käytäkkö autossa tietokonetta kuin paljon ja miten käyttöaika kevääst syksyyn?
Tässä yksi ,tyytyväinen ! Milloin olet viimmeksi käyttänyt, ja kuinka paljon. Oliko kyseessä jatkuvassa reissukäytössä oleva jääkaappi, vai pakastin ja pyöritettiin välillä konetta, että kylmää riittäisi. ![]() Onko kellään kokemusta tästä: Mulla on just toi kaappi ja sama paneeli katolla kun sulla. Keväisen viikonlopun ainakin riitti potku ja akkua on 2 x 60Ah. Mutta, kerran kävi jostain syystä niin että kompurakaapin virtapiikki trippas intikan ja se meni overload tilaan. Kun sen sammutti ja uudelleen käynnisti niin ongelma poistu eikä toistunut... Tämän kauden jälkeen sit tiedän miten ko. päivitys oikeesti pelaa mut ainakin nyt olen todella tyytyväinen! -Luna Mulla on just toi kaappi ja sama paneeli katolla kun sulla. Keväisen viikonlopun ainakin riitti potku ja akkua on 2 x 60Ah. Mutta, kerran kävi jostain syystä niin että kompurakaapin virtapiikki trippas intikan ja se meni overload tilaan. Kun sen sammutti ja uudelleen käynnisti niin ongelma poistu eikä toistunut... Tämän kauden jälkeen sit tiedän miten ko. päivitys oikeesti pelaa mut ainakin nyt olen todella tyytyväinen!Thanks. Hemmetin hyvä että kirjoitit tänne mutta ei enään Mulla on kaksi panelia ja akkujen nimellisteho 160Ah. Pitäisi riittää. Ja intikkaon testattu kotikaapilla että riittää käynnistykseen(1000W/2000W). Kaappia vaan odotellaan. Over topic kysymys: Kaapissa on lasihyllyt, joten pysyykö kamat hyllyillä vai pitääkö laittaa "liima-alustaa" hyllyille? Pystyisköhän niitä laseja karhentaan? Ainakaan ekalla reissulla ei ollu ongelmia. Toki kamat oli liikkunut mutta ei esim tulleet alas hyllyiltä.
-Luna Pystyisköhän niitä laseja karhentaan? Ainakaan ekalla reissulla ei ollu ongelmia. Toki kamat oli liikkunut mutta ei esim tulleet alas hyllyiltä.En uskalla alkaa pintajännitystä rikkomaan. Laitan Ikeasta Ostettua keittiön vetolaatikon alusmuovia.Siinä on hieman kitkaa ja saa riittää. Pitää ladata niin että raskaammat alas. Ja tölkit oveen. Onko ovi pysynyt kiinni matkalla vai laitoitko jonkun salvan? Enempää en näillä kohditetuilla kysymyksillä tätä ketjua sotke En uskalla alkaa pintajännitystä rikkomaan. Laitan Ikeasta Biltemasta laitoin salvan. http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Asuntovaunu-ja-asuntoauto/Alustatarvikkeet/Ovi--ja-laatikkokiinnike-2000032415/ ^
Toi on kätevä kiinnike. Pitääpä käydä noutamassa |