Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Elintason nousu
moon:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 29.01.2011 kello on 20:25 ---Olen minä välillä ihmetellyt, että miten se on muilta pois, jos joku saa muutaman euron säästöönkin?
Ei pidä kadehtia niitä jotka yrittää ja jopa pärjää, vaan pitää mielestäni leikata tukia niiltä jotka ei edes halua yrittää pärjätä elämässä omillaan. Sinne ne yhteiskunnan rahat katoaa.
Mutta on tämän yhteiskunnan ylläpito hävyttömän kallista.
--- Lainaus päättyy ---
Iso peukku tälle!
*vaikenen jälleen*
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 29.01.2011 kello on 20:25 ---Olen minä välillä ihmetellyt, että miten se on muilta pois, jos joku saa muutaman euron säästöönkin?
Ei pidä kadehtia niitä jotka yrittää ja jopa pärjää, vaan pitää mielestäni leikata tukia niiltä jotka ei edes halua yrittää pärjätä elämässä omillaan. Sinne ne yhteiskunnan rahat katoaa.
Mutta on tämän yhteiskunnan ylläpito hävyttömän kallista.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä tiedotus oikeasta ongelmasta.
ihaa:
On se jännäksi mennyt tämä suomalainen yhteiskuntakin kun ei enää välitetä heikommista vaan kaikki itselle. Harmi kun täältä puuttuu sopiva hymiö.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.01.2011 kello on 21:07 ---On se jännäksi mennyt tämä suomalainen yhteiskuntakin kun ei enää välitetä heikommista vaan kaikki itselle. Harmi kun täältä puuttuu sopiva hymiö.
--- Lainaus päättyy ---
Mihinköhän tämänkin vastauksen tarkoitit?
ihaa:
Yleisesti tähän ketjuun kuuluvaksi, puhutaan elintason noususta ja silti ollaan lisäämässä eriarvoistumista kansalaisten kesken, sairaanhoito esim. reumapotilaiden osalta on nykyään täysin ala-arvoisella tasolla ja kuten jokainen tätä ketjua seurannut on huomannut sen että niiltä ihmisiltä joilla elämä on retuperällä, oltaisiin viemässä se viimeisinkin sentti.
Onhan tuo jenkkimalli nähty, hyvä- ja keskituloiset jotka ovat menettäneet työpaikkansa, asuntonsa ja muun omaisuutensa, yhteiskunta ei heistä enää huolehdi, siellä he asuvat kadulla.
Sitä malliako tässä muutamat ihannoivat ?
Toivottavasti eivät mutta kovin sellaisen kuvan ovat itsestään antaneet.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta