Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Elintason nousu

<< < (17/43) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 29.01.2011     kello on 19:44 ---Joskus vuosia sitten oli samaan aikaan opintolainaa, autolainaa ja erehdyin vielä ostamaan Porvoosta tontin tulevaa rakentamista varten. No tein siinä sitten yhtä kokopäiväistä virkaa viikot ja viikonloput keikkailin toisissa työpisteissä ja vapaa-ajat? hoitelin opsikeluajoilta jäänyttä sivutoimisen talonmiehen pestiä. Väliin oli rahat niin tiukalla, että piti isännöitsijältä kysyä seuraavan kk palkkaa ennakkoon, onneksi sai sentää töissä syödä tähteitä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se välillä tiukoille veti, mutta siitä selvittiin ja nyt vanhana ei niitä huolia ole.

Alan:
Nykyään ei inflaatio syö, mutta laina on laskettu sen mukaan, että selviää. Vaikka vähän korko nousisikin, johan tuota kerkesi maksaa yli 5% korkoa.

Dorotea:
Varmaan lähes kaikilla on ollut jossain elämänsä vaiheessa tiukkaa, mutta kuitenkin selvitty niistä. Kuulun myös siihen joukkoon aikanaan. Varsinkin, kun olin ainoa ansiotyössä käyvä.
Nyt on onneksi tilanne toinen ja huolettomampi.

RR:
Olen minä välillä ihmetellyt, että miten se on muilta pois, jos joku saa muutaman euron säästöönkin?

Ei pidä kadehtia niitä jotka yrittää ja jopa pärjää, vaan pitää mielestäni leikata tukia niiltä jotka ei edes halua yrittää pärjätä elämässä omillaan. Sinne ne yhteiskunnan rahat katoaa.

Mutta on tämän yhteiskunnan ylläpito hävyttömän kallista.

Turhan Höpöttäjä:
Kallista on, mutta kyllä se tästä lutviutuu. Nykyään immeiset rakentaa niin isoja taloja, että isovanhemmatkin sinne mukavasti sopii, sopihan he ennenkin pieniin huusholliin. Vanhain kodit jää sitten todella huonokuntoisten käyttöön.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View