Kirjoittaja
Aihe: Tänään oli ... (Luettu 6759 kertaa)
« Vastaus #1 : 22.03.2012 kello on 18:42 »
..hyvä uutispäivä!
Alv nousi vain 1 %:n. He saivat lisää veroja kellä on maksukykyä. AKT ratkaisi asian. Kasvu tänä vuonna 0.9%, ensi vuonna 2.9.Työministeri aktiivisena - sopimus syntyi. Kotihoidontukeen ei leikkauksia. Yrityksille verokannustimia. Lämpötila oli tänään täällä + 7. Steffan sai pitää hommansa ( Hyvä vai Huono Uutinen kuka katsoi eilen ?).

Näin yrittäjänä pitää kiittää alv:n korotuksesta.  Mutta kaunis päivä tänään oli, mittari näytti +9 parhaimmillaan. Ja kevääntulon näki hienosti, kun pikkuriiviöt oli kaivanu kellarista skeittilaudat ja potkulaudat esille. Meno ja ääni oli tosi keväistä. 
« Vastaus #2 : 22.03.2012 kello on 18:50 »
..hyvä uutispäivä!
Alv nousi vain 1 %:n. He saivat lisää veroja kellä on maksukykyä. AKT ratkaisi asian. Kasvu tänä vuonna 0.9%, ensi vuonna 2.9.Työministeri aktiivisena - sopimus syntyi. Kotihoidontukeen ei leikkauksia. Yrityksille verokannustimia. Lämpötila oli tänään täällä + 7. Steffan sai pitää hommansa 
Jos minä saisin päättää, nostaisin veroja 2000e/kk hankkiville 40e/kk, 3000/80, 4000/160, 5000/320, ja tuota rataa. Kaksi vuotta ja talous olisi kunnossa, ja velat pian maksettu. Liekköhän mennyt tämä juttu jo punaiselle osastolle. 
« Vastaus #3 : 22.03.2012 kello on 18:56 »
Jos minä saisin päättää, nostaisin veroja 2000e/kk hankkiville 40e/kk, 3000/80, 4000/160, 5000/320, ja tuota rataa. Kaksi vuotta ja talous olisi kunnossa, ja velat pian maksettu. Liekköhän mennyt tämä juttu jo punaiselle osastolle. 
Hyvää vauhtia menossa, jos ei todeta tänään olleen vallan mainio päivä niille, jotka kerkisivät ulkoilla ja nauttia keväisestä ilmasta. Itselläni tänään oli työn täyteinen päivä, paitsi välillä kävin haukkaamassa "raitista" ilmaa ulkona.
« Vastaus #4 : 22.03.2012 kello on 18:59 »
kyllä vain katsoin sen tänään uusintana korvaan osui lause että pieni tuloisten tuloja tarkastetaan puolenvuoden kuluttua  no hyvä et tarkastavat mut kyl sit tars tehdä ja jottai  koska kaikki nousee paiti ei pien tulosten tulot ja yli 100.000 tienaavat maksaa demokratiaveroa jee siis lisää veroja  mietin sitäkin ,et kauanko he maksavat ? eipä sillä kyllä se taas on se pieni tulonen vaan joka joutuu kärsimään  että näin täällä kertaa  mutta kaiken kaikkiaan valtakunnassa taas kaik hyvin vaikka välillä tuntuukin ettei mikään ole hyvin  tai onhan minulla suht koht kaik hyvin  on terveyttä vielä jäljellä josta olen kiitollinen katto päänpäällä josta myöskin olen todella kiitollinen nälkää ei ole tarvinut ikinä nähdä perheellänikin on suurinpiirtein kaik hyvin tai jos ei ole ei ole ainaaan kerottu minulle huonoista oloista tai muistakaan murheista  jotta jään nyt vaan ihmettelemään tätä maailman eloa ja menoa 
« Vastaus #5 : 22.03.2012 kello on 19:02 »
Hyvää vauhtia menossa, jos ei todeta tänään olleen vallan mainio päivä niille, jotka kerkisivät ulkoilla ja nauttia keväisestä ilmasta.
Itselläni tänään oli työn täyteinen päivä, paitsi välillä kävin haukkaamassa "raitista" ilmaa ulkona.
Joo, osa-aika eläkelläinenkin teki kokonaisen työpäivän. Huomenna, jos luoja suo, karkaan puolelta päivin mökille naattimaan keväästä. 
« Vastaus #6 : 22.03.2012 kello on 19:10 »
Joo, osa-aika eläkelläinenkin teki kokonaisen työpäivän. Huomenna, jos luoja suo, karkaan puolelta päivin mökille naattimaan keväästä. 
Hyvä. minä olen yrittänyt kaikkia tahoja informoimaan, jotta perjantaina lähden viimeistään klo 12 maaseudun rauhaan.  Ens vuonna pääsen osa-aika eläkkeelle.  Ellen päätä jotain muuta. 
« Vastaus #7 : 22.03.2012 kello on 19:24 »
ootko joka päivä puolipäivää töissä sen 5 päivää viikossa ? meillä on isäntä 2 viikkoa vapaalla ja kaks viikkoa työs tuo tuntuu jo hiukan lomalle kun on sen pariviikkoa kotosalla 
« Vastaus #8 : 22.03.2012 kello on 19:33 »
« Vastaus #9 : 22.03.2012 kello on 19:36 »
« Vastaus #10 : 22.03.2012 kello on 19:40 »
Toi ei saa koskea eläkeläisiä. Muuten hyvä. 
« Vastaus #11 : 22.03.2012 kello on 19:41 »
Terve! 8 päivää enää lomaa, sitten ei ikinä enää lomaa  Kyllä mun mielestä eläkkeestäkin voi maksaa veroja tulojen mukaan  edit: lisätty kommentti
« Vastaus #12 : 22.03.2012 kello on 19:51 »
« Vastaus #13 : 22.03.2012 kello on 19:56 »
« Vastaus #14 : 22.03.2012 kello on 20:09 »
Terve!
Ei ainakaan lomapalkkaa eikä lomarahoja enää saa 
Kyllä tilikin pienenee ei tule ongelmia senkään suhteen. Pirummoinen kiire on kohta kolme vuotta ollu. Jotku päivittää että miten saa ajan kulumaan. (Käy niin ettei saa riittämään) TERVETULOA JOUKKOON 
|