rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tänään oli ...  (Luettu 6767 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
Vs: Tänään oli ...
« Vastaus #30 : 22.03.2012 kello on 22:18 »
:(
Kaikesta hyvästä, mistä esimerkiksi vanhainkodin vanhukset on paitsi.  ::) :(

Totta.. Vanhusten lisäksihän ne on lapset, joiden harvoin panostetaan.. Päiväkotipäivän hinta on muistaakseni noin 40€ molemmin puolin.. ::)
« Viimeksi muokattu: 23.03.2012 kello on 19:10 »

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
« Vastaus #31 : 22.03.2012 kello on 22:27 »
Ihanne olisi, että voisin tehdä viikon töitä ja kaksi vapaata. Mutta minun hommassa se ei käy, joten teen 13,5 tunnin työviikkoa. Hyvä näinkin. Osa-aika eläke on muailiman mahtavin asia. Monet kerrat olen jo kerennyt hykertelemään onneani, että näin on järjestynyt.  :D :D
Olin vuoden osa-aikaisella systeemillä 5 päivää töitä ja 5 vapaata. Ei sopinut minun toimenkuvaani, kun vapaan jälkeen oli aina pöytä ja sähköposti täynnä selvitettäviä asioita. Tuppasivat työpäivät venymään vähän pitkiksi ja piti muutella työssä- ja poissaoloaikatauluj a. Viimeiset 10 kk ennen eläkkeelle siirtymistä oli helpompaa, kun olin puolet ajasta osa-aikalomalla ja osa-aikaeläkkeellä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #32 : 23.03.2012 kello on 07:29 »
Olin vuoden osa-aikaisella systeemillä 5 päivää töitä ja 5 vapaata. Ei sopinut minun toimenkuvaani, kun vapaan jälkeen oli aina pöytä ja sähköposti täynnä selvitettäviä asioita. Tuppasivat työpäivät venymään vähän pitkiksi ja piti muutella työssä- ja poissaoloaikatauluj a. Viimeiset 10 kk ennen eläkkeelle siirtymistä oli helpompaa, kun olin puolet ajasta osa-aikalomalla ja osa-aikaeläkkeellä.

sait onneks järjestettyä noinkin hyvin
noi työasiat  ;)
toiset alat vaan ovat sellassii
ettei oteta sitä tekijää siihen paikalle mistä on vapaalla
minun ala oli taas sellasta
ettei voinut jättää oottelemaan niitä hommia  :o
vaan tehtävä oli
vaik pääkainalossa ja kello kaulassa  ??? :o

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
« Vastaus #33 : 23.03.2012 kello on 23:15 »
sait onneks järjestettyä noinkin hyvin
noi työasiat  ;)
toiset alat vaan ovat sellassii
ettei oteta sitä tekijää siihen paikalle mistä on vapaalla
minun ala oli taas sellasta
ettei voinut jättää oottelemaan niitä hommia  :o
vaan tehtävä oli
vaik pääkainalossa ja kello kaulassa  ??? :o
Oli siinä tekijä eli seuraajani, joka piti perehdyttää hommaan. Kaikkea en kai pystynyt opettamaan, kun vielä myöhemminkin soitteli ja pyysi neuvoja.