Pitkään helsingin ydinkeskustassa asuneena tunnistan vanhan kliseen, Helsinki on ihan kiva paikka, mutta niin syrjässä

|
Pitkään helsingin ydinkeskustassa asuneena tunnistan vanhan kliseen, Helsinki on ihan kiva paikka, mutta niin syrjässä ![]() Miksi asua siellä kaukana kaikesta..Samaa mieltä ![]() Itse en muuttaisi pääkaupunkiseudulle muutakuin viimeisessä pakossa.En minäkään. Enkä käy siellä ellei ole "pakko". Itse en muuttaisi pääkaupunkiseudulle muutakuin viimeisessä pakossa.En määkää..Enkä Turkuunkaan haluis muutta..tosin ei tier jos pakkoliitos pakottaa ![]()
Itse en muuttaisi pääkaupunkiseudulle muutakuin viimeisessä pakossa.Eikös se Helsinki ole aika sivussa,joka suuntaan on pitkä matka,kun asuu Keski-Suomessa,joka suunntaan on lyhempi matka !!!! ![]() Eikös se Helsinki ole aika sivussa,joka suuntaan on pitkä matka,kun asuu Keski-Suomessa,joka suunntaan on lyhempi matka !!!!Samaa mieltä ![]() ![]() Täähä on ihan selvästi landepaukkujen vedätystä.... Yleensä Helsinkiä ja koko pääkaupunkiseutua morkkavat ne jotka eivät siellä asumisesta mitään tiedä. Toki meidän mittapuun mukaan aika tiivis yhteiselo tuo monenlaisia lieveilmiötä, mutta pelkästään jo ilmasto-olot luovat aivan eri olosuhteet elämiseen kuin jossain Kainuun korvessa.
Yleensä Helsinkiä ja koko pääkaupunkiseutua morkkavat ne jotka eivät siellä asumisesta mitään tiedä. Toki meidän mittapuun mukaan aika tiivis yhteiselo tuo monenlaisia lieveilmiötä, mutta pelkästään jo ilmasto-olot luovat aivan eri olosuhteet elämiseen kuin jossain Kainuun korvessa.Mutta se rauhallisuus ja hiljaisuus maaseudulla,ja kellään ei ole kiirettä !! ![]() Yleensä Helsinkiä ja koko pääkaupunkiseutua morkkavat ne jotka eivät siellä asumisesta mitään tiedä. Toki meidän mittapuun mukaan aika tiivis yhteiselo tuo monenlaisia lieveilmiötä, mutta pelkästään jo ilmasto-olot luovat aivan eri olosuhteet elämiseen kuin jossain Kainuun korvessa.3vuotta työn takia asunut hesassa Ei minun paikka ![]() Mutta se rauhallisuus ja hiljaisuus maaseudulla,ja kellään ei ole kiirettä !! Niin, paitti teillä "eläkeläisillä" ![]() Yleensä Helsinkiä ja koko pääkaupunkiseutua morkkavat ne jotka eivät siellä asumisesta mitään tiedä. Toki meidän mittapuun mukaan aika tiivis yhteiselo tuo monenlaisia lieveilmiötä, mutta pelkästään jo ilmasto-olot luovat aivan eri olosuhteet elämiseen kuin jossain Kainuun korvessa. Ihan oikeassa olet ! Lisäksi jos pitää vaikka nelivedolla ja moottorikelkalla ajamisesta talvella niin pk-seutu on viime talvet ollut siihen ihan paras paikka ![]() Tiivistähän täällä paikoitellen on mutta ei kuitenkaan kaikkialla. Myös rauhallisia alueita löytyy. Se, että onko mitään järkeä maksaa asumisesta niin paljon kuin täällä on pakko. Tosin sitä hieman kaventaa mm. jonkin verran paremmat ansiotulot ja vaikka se ettei täällä ole pakko pitää sitä helkatin kallista autoa, puhumattakaan kahta. |