^
Voisiko tuon tulkita historialliseksi, ei silläkään _alalla yksimielisiä asioista olla.
Voisiko tuon tulkita historialliseksi, ei silläkään _alalla yksimielisiä asioista olla.

|
^
Voisiko tuon tulkita historialliseksi, ei silläkään _alalla yksimielisiä asioista olla. ![]() Tästähän onkin hyvä tarkastaa, milloin kukin on syntynyt No niinpäs onkin... ![]() onkohan sittenkään hyvä ketju..
No Aatami tietysti.Ei On sisäpiiritietoa ![]() Tästähän onkin hyvä tarkastaa, milloin kukin on syntynyt Arvaas miksi en laittanut omaa lukuani tänne ![]() Arvaas miksi en laittanut omaa lukuani tänneSä olet niin vanha että kompastut kohta naavapartaasi tai sitten niin nuori räkänokka ettei korvantaustatkaan ole kuivaneet ? Edit: Nythän mä hokasin. Olet nainen ja heiltä ei ole kohtelias kysyä ikää ? Muoks. 2: eihän syntymäajan tietämistä tarvii salata..Ei ol kovin salaista tietoa, ja herrojen sekä hidalgojenkin syntymäajat googlettaa parissa sekunnissa. Sotun loppuosa onkin jo toinen juttu...Ainakin "ammattilaisten" käsissä. Näyttäsin olleen 3,412,608,075:s Juu, minä olen tuo ensimmäinen ja vuosi -69. Ei nyt ole kovin salaiseksi luokiteltua tietoa. Tällaisen järjestysnumeron antoi 2,475,946,004. Virhemarginaali on varmasti jonkinlainen, kun ei kysynyt kellonaikaa. Eipä silti, en olisi muistanutkaan, kun olin silloin niin pieni.
Meitä tallustaa tällä hetkellä maan kamaralla yli 7 miljardia. Minä olen niistä 3,603,280,950 sijalla. Terve! 2,609,999,260th , aika monta on ennen mua, mutta monta on jälkeenkin ![]() Jos oisin n.3h ennen syntynyt, pääsisin eläkkeelle 1.3. ![]() Onneksi on lomia, ei tartte enää töihin mennä ![]() Arvaas miksi en laittanut omaa lukuani tänne Mää aattelin että kun täältä näkee syntymäpäivän, niin silloin on hyvä päivä tuppautua kylään kakkukahveille ![]() |