Voisiko tuon tulkita historialliseksi, ei silläkään _alalla yksimielisiä asioista olla.

|
Voisiko tuon tulkita historialliseksi, ei silläkään _alalla yksimielisiä asioista olla. ![]() Tästähän onkin hyvä tarkastaa, milloin kukin on syntynyt No niinpäs onkin... ![]() No Aatami tietysti.Ei On sisäpiiritietoa ![]() Tästähän onkin hyvä tarkastaa, milloin kukin on syntynyt Arvaas miksi en laittanut omaa lukuani tänne ![]() Arvaas miksi en laittanut omaa lukuani tänneSä olet niin vanha että kompastut kohta naavapartaasi tai sitten niin nuori räkänokka ettei korvantaustatkaan ole kuivaneet ? Edit: Nythän mä hokasin. Olet nainen ja heiltä ei ole kohtelias kysyä ikää ? Muoks. 2: eihän syntymäajan tietämistä tarvii salata..Ei ol kovin salaista tietoa, ja herrojen sekä hidalgojenkin syntymäajat googlettaa parissa sekunnissa. Sotun loppuosa onkin jo toinen juttu...Ainakin "ammattilaisten" käsissä. Näyttäsin olleen 3,412,608,075:s Juu, minä olen tuo ensimmäinen ja vuosi -69. Ei nyt ole kovin salaiseksi luokiteltua tietoa. Meitä tallustaa tällä hetkellä maan kamaralla yli 7 miljardia. Minä olen niistä 3,603,280,950 sijalla. Terve! 2,609,999,260th , aika monta on ennen mua, mutta monta on jälkeenkin ![]() Jos oisin n.3h ennen syntynyt, pääsisin eläkkeelle 1.3. ![]() Onneksi on lomia, ei tartte enää töihin mennä ![]() Arvaas miksi en laittanut omaa lukuani tänne Mää aattelin että kun täältä näkee syntymäpäivän, niin silloin on hyvä päivä tuppautua kylään kakkukahveille ![]() |