Nekin rahat voisi laittaa hyväntekeväisyyteen .Mobiiliin olen laittanut maton lattialle ja häkin koiralle. Niin ja Nokia C5-kännykässä on navigaattori ja siirrettävä turvaistuin ukin vauvelille.
Nekin rahat voisi laittaa hyväntekeväisyyteen .Mobiiliin olen laittanut maton lattialle ja häkin koiralle. Niin ja Nokia C5-kännykässä on navigaattori ja siirrettävä turvaistuin ukin vauvelille. http://blog.theautopartsshop.com/5-most-useless-and-funniest-car-accessories-of-all-time/ http://www.spike.com/articles/7071al/the-top-7-most-ridiculous-car-accessories ![]() Nimittäin nuo automaattisesti pyyhkivät sulat. Mun tosin ei tarvi niitä säätää mitenkään, vaan sensori haistelee et miten tiuhkaan niiden tarvii pyyhkiä. Sama automaatti sulkee autosta myös avonaiset ikkunat, aika kätevää jos kauhee kuuro yllättää. ^Mun autossakin on yksi noita "turhakkeista"Tänään ekaa kertaa kokeilin tuota sadetunnistinta. Luulin niiden olevan vain kuivan lasin raapijat, mutta nehän toimi kuin ajatus. Juuri niin kuin itsekin olisin pyyhkijöitä käyttänyt. Ei saisi olla ennakkokäsityksisä asioista joita ei ole kokeillut. ![]() Tänään ekaa kertaa kokeilin tuota sadetunnistinta. Luulin niiden olevan vain kuivan lasin raapijat, mutta nehän toimi kuin ajatus. Juuri niin kuin itsekin olisin pyyhkijöitä käyttänyt. Ei saisi olla ennakkokäsityksisä asioista joita ei ole kokeillut. Ainakin vaimon Transiitissa ne vaatii, että sulat pyyhkii todella tasaisesti. Jos sulan yläpäässä on pienikin roska tai sulka vanha niin systeemi ei toimi. Ei saisi olla ennakkokäsityksisä asioista joita ei ole kokeillut. Ei saisi mutta on silti. ![]() Vajaan 3 kk:n odotuksen jälkeen näen miten Toyota osaa vaihtaa lyhyet valot pitkiksi minua paremmin, vielä on kova epäilys mutta jos se on siinä yhtä hyvä kuin tuon sadetunnistimen kanssa niin sitten ei ongelmia. Niin ja Nokia C5-kännykässä on navigaattori ja siirrettävä turvaistuin ukin vauvelille.Sulla onkin näppärä puhelin. Puhellessa voi vahtia vauvelia. ![]() Kohta niitä taitaa saada.Jos tuo toteutuu, niin on tuokin lomohka saanut jotain hyvää aikaiseksi. Sen jälkeen hänen olisi aika vaihtaa maisemaa. Voisin jopa 900 euroa laittaa kilpeen kiinni. Toinen fiksu ehdotus kun eikös se ajokortin tuleva halventuminen ole häneltä lähtöisin. Mutta tuo kilpi juttu on kyllä ehdottomasti hieno juttu jos tuo tulee tuollaisenaan toteutumaan. Joo, olis aika upee YLÄ-SAVO Minäkin joskus vuosia sitten ajattelin tilata NUP-I mutta en raskinut laittaa siihen rahoja. Toinen fiksu ehdotus kun eikös se ajokortin tuleva halventuminen ole häneltä lähtöisin. Tähän on pakko sanoa, että kyseisen kiintiöministerin aikana kortin hinta on 2-3 kertaistunut. Nyt siitä pitää sitten eurovaalikampanjan aloituksena vempuloida pari sataa pois. Tähän on pakko sanoa, että kyseisen kiintiöministerin aikana kortin hinta on 2-3 kertaistunut. Ai, niinkö se oli, onko se niin kauan ollut jo ministerinä ? ![]() |