Eikös se ollut vähän turhan "varma paikka" - muistelen lukeneeni![]()
Juu, en enää uskalla laittaa kiinni.

Eikös se ollut vähän turhan "varma paikka" - muistelen lukeneeni Juu, en enää uskalla laittaa kiinni. ![]() Volovossa on kaekki varusteet miten kuuluu.
Tuhkakuppii ei ou, ei tuu syöpöö. (Avvaemillehi on lokeroo erikseen) Ei ou tupakinsytytintä Akku on takakontissa ettei räjähä kun konepellinalta antoo virtoo sille Ei ou luojinreikii, kurroo kyllä tulloo kylykii ilimanni tarroi Kaekkia nuo on aatellukki ![]() Tuhkakuppi on käytännöllinen ja useimmissa autoissa hyvällä paikalla. Minun kännykkä mahtuu just sopivasti siihen kun lataan sitä. Normaalisti känny kulkee taskussa ja BT käytetään puhumiseen.
Mulla on kiinteä puhelin autossa. Siellä on tupla-sim ja soi kännynkanssa samaan aikaan. Ei tartte nappeja sun muita h-äffiä
Minä en tykkää kiinteistä HF laitteista, Sellainen oli jossakin käytössä, mutta pari puhelua puhuttuani siihen päätin, ettei ole mun juttu ja poistin käytöstä.
Minä en tykkää kiinteistä HF laitteista, Sellainen oli jossakin käytössä, mutta pari puhelua puhuttuani siihen päätin, ettei ole mun juttu ja poistin käytöstä.Ainakin 9-3 RLOY:ssä (på svenska SAAB) on hyvä ääninen. Ja itse käytän vielä Tomppa 930:n "sinihammaskädetöntä" (välttävä äänenlaatu) muissa kulkimissa. Varsinkin soittaminen helppoa kun ei puhelinta tarvitse ropeltaa.. Onkos siellä tuhkaa koskaan ollutkaan - mikäs tuhkis se sitten onkaan Jep, mutta se ei olekaan tuhkis. Vaan siellä on kärrykolikko ja mökin avaimet. Mulla on kiinteä puhelin autossa. Siellä on tupla-sim ja soi kännynkanssa samaan aikaan. Ei tartte nappeja sun muita h-äffiäToi orggis puhelin hyvä,niin on mullakin Ei tartte pitää puhelinta ajon aikana korvalla ![]() Minä en tykkää kiinteistä HF laitteista, Sellainen oli jossakin käytössä, mutta pari puhelua puhuttuani siihen päätin, ettei ole mun juttu ja poistin käytöstä.No mikäli tuntuu pahalta nostan keskikonsolista laillisen kylmänluurin käteeni. sitten en puhu enää hf:llä..... ps volvon NISKATUESSA oleva hyvällä äänellä varustettu kaiutin on ihan eri asia kuin p**ska hf sarja Eikö m-autoon sopisi kilveksi KOT-1. Muistelen eräässä m-autossa olleen kilven SFC-3. Tämä KOT-1 on näköjään taas myynnissä, aika usein tuon olen nähnyt myynnissä, uusimmassa Caravan lehdessähän se oli. Ja siis, itse en näe erikoisrekkaria turhana, ostaisin heti mutta se tonni on iso raha mulle, aina se kertoo jotain omistajastaan jonka autossa näen erikoiskilven, joskus sattuu tulemaan tosin erikoiskilpi sattumalta kuten 10 vuotta sitten erään tuttavani Toyota Carinassa, SEN-551 ![]() No mikäli tuntuu pahalta nostan keskikonsolista laillisen kylmänluurin käteeni. sitten en puhu enää hf:llä..... ![]() Tämä KOT-1 on näköjään taas myynnissä, aika usein tuon olen nähnyt myynnissä, uusimmassa Caravan lehdessähän se oli.5000 euroa olisi sopiva hinta noille erikoiskilville. Silloin rahamiehet rupeisi erottumaan. Ja +++++. |