Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 7.03.2011 kello on 23:09 ---Mutta väitän että manuskalla homma on paljon helpompaa
--- Lainaus päättyy ---
Tässä olet 100% oikeassa :)
(mutta mahdollista se silti on ;))
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 7.03.2011 kello on 23:10 ---Sitten vähän vaikeutta lisää kun otetaan pakilla lisää heijausta.. aika osaavaa vatkaaminen D-N-R-N-D.. välillä on oltava vielä sellaisessa rytmissä, että ei lipsumaan rupea. Ainakin Caliberissa 2000rpm:n runtu päällä ei saa kuin sutimista vain..
--- Lainaus päättyy ---
Tuota D-N-R-N-D juttua olen viimeeksi tehnyt 90-luvulla 240 volovolla, ja olen samaa mieltä, vaikeeta on ;)
Nuo kierroksen riippuu toki moottorista sekä vaihteistosta, itsellä tuo 2000 on aika passeli (tai karvan alle).
JJJ:
mulla on sitten se paras vaihtoehto eli fordin powershift. Tuntuu kuin apumiehen penkiltä hoidettaisiin vaihtaminen, eikä pätkääkään kuminauhaa ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 7.03.2011 kello on 21:55 ---Scudossa riittää että nostaa kytkintä varovaisesti, lähtee auto vaikka pieneen ylämäkeen vaunu perässä. Pakettiautoissa on siihen sopivan lyhyt ykkösvaihde.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on kyllä 6-vaihteinen manuaali pakettiautona , tälläkin hetkellä.
Eli ei mittään uutta. Silti automaatti on best ;)
Turhan Höpöttäjä:
On veljillä pelit ja vehkeet, täyttä hepreaa on nuo meikäläiselle. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta