Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.04.2013 kello on 14:49 ---Minkä takia suunnitellusta ominaisuudesta pitää päästä eroon?
--- Lainaus päättyy ---
Jaa se on suunniteltu..
Siinä tapauksessa se on sitten vallan loistava ominaisuus.
jorma:
En tiedä kumpi ompi parempi, mutta tuossa hiljakkoin noita kauppoja tehneenä huomasin vaihdokkiani tarjoten eri liikkeisiin, niin ensimmäisenä kysymyksenä oli, etteihän ole automaatti. Siitä sitten repimään, että mitä lie tarkoittanee. ;D
Haapaniemen Paroni:
Taas sitä tuli heitettyä jyväskylän reissu ei nykivällä automaatilla :P
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 20.04.2013 kello on 14:03 ---Tästä keskustelusta saa käsityksen että automaattia ei voita mikään.
Se vaan ei riitä vielä minulle.
Ja minunkin edellinen auto oli 6v manuaali volkkari. En vaihtanut kytkintä, enkä vauhtipyöriä enkä laatikkoa. Tosin ajoin sillä vaan 280 tkm.
Se taitaakin olla niin, että se on taitolaji tämä manuaalilla ajo. Kaikilta se vaan ei onnistu, kun kytkimet palaa.
--- Lainaus päättyy ---
Pysytään nyt faktoissa eikä fiktioissa. Ei palanut kytkin vaan tuli volkkarin laatikonpäästä laakeri pihalle. Ihan reikä tuli. No vielä löytyi 1 ja 3 millä pääsi korjaamolle. Korjaaja taas sanoi ettei kannata laittaa vanhalla kytkimellä ja vauhtipyörällä kasaan. Ehkei hänkään tiennyt mitään. Olisi pitänyt varmaan soittaa pohjanmaalle ja kysyä neuvoa. Toisekseen olen ajanut manuaalilla tuolta 70 luvun alusta polttamatta ainoatakaan kytkintä. Mutta senkin tietää karavaanarinoviisi paremmin. Muuten tunnen aika monta henkilöä ketkä joutuneet tuon kaksoismassa vauhtipyörän vaihtamaan ja kun tuo googlen haku hanskassa sulla. Niin katsoppa vaikka volvo foorumilta tai volkkarisivuilta niin taas löytyy tietoa. ;D
vesako:
Taitaa kytkinlevyt ruveta kuumenemaan. ;D
Taitaa olla niin jotta yksi tykkää äidistä
ja toinen tyttärestä.
Minä molemmmista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta