Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.04.2013 kello on 15:57 ---Taitaa kytkinlevyt ruveta kuumenemaan. ;D
Taitaa olla niin jotta yksi tykkää äidistä
ja toinen tyttärestä.
Minä molemmmista.
--- Lainaus päättyy ---
:D :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.04.2013 kello on 15:43 --- Pysytään nyt faktoissa eikä fiktioissa....... Niin katsoppa vaikka volvo foorumilta tai volkkarisivuilta niin taas löytyy tietoa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä nyt merkkikerhon foorumi sivustoilta uskoisin saavani enempi faktaa kuin fiktiota eri vioista, meneehän tämä karavaanari.org myöskin eräänlaisesta kerhofoorumista josta enempi voisi saavansa faktaa kuin fiktiota esim. truman-, alden- ja primuslämmittimien ominaisuuksista.
Mistä sitä automerkkien vioista ja niiden korjauksista saisi tiedon parhaiten kuin niiden merkkien kerhosivustoilta ?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.04.2013 kello on 16:28 ---Kyllä minä nyt merkkikerhon foorumi sivustoilta uskoisin saavani enempi faktaa kuin fiktiota eri vioista, meneehän tämä karavaanari.org myöskin eräänlaisesta kerhofoorumista josta enempi voisi saavansa faktaa kuin fiktiota esim. truman-, alden- ja primuslämmittimien ominaisuuksista.
Mistä sitä automerkkien vioista ja niiden korjauksista saisi tiedon parhaiten kuin niiden merkkien kerhosivustoilta ?
--- Lainaus päättyy ---
Ja yhtään automerkkiä ei ole jossa ei vikoja ja sama koskee myös näitä matkakulkimia joita harrastamme ;) :D
pamaus:
Noviisin on helppo arvostella, kun ei ole tullut kuin 24 maata kierrettyä.
Muuten Peugeot 307 hdi:ssa on kiinteä massavauhtipyörä. Tuskin tarvitsee vaihtaa.
Eikä Volkkarissakaan tarvinnut vaihtaa vaikka tuli se 280 tkm ajettua, eikä Volvossakaan vielä tarvinnut vaihtaa edes kytkintä, vaikka on tuollainen pikku vaunu perässä.
Nämä on aivan noviisin omia kokemuksia.
Ja on se muuten kumma kun autokauppaan ei meinaa automaatti Volvot kelvata, miksiköhän ?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 20.04.2013 kello on 15:57 ---Taitaa kytkinlevyt ruveta kuumenemaan. ;D
Taitaa olla niin jotta yksi tykkää äidistä
ja toinen tyttärestä.
Minä molemmmista.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, manuaalivolkkari ja automaattivolvo autoina. Manuaali johtaa korjauskäynneissä 3-0 pelkän voimansiirron osalta. Yli 10 vuoden kahdenauton loukun ajalta laskettuna. Äitiä ei ole mutta tyttäriä ja heillä on äiti. Molemmat käy plaatuun
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta