Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.04.2013 kello on 12:37 --- En millään löytänyt daabadaaba jutustasi tekstiä mikä liittyi vaunun vetämiseen. Puhuttiin kaupunkiajosta ja takseista jne. Lisäksi nuo nettikirjoittelut täytyy aina katsoa kaksinkertaisten suodattimien läpi. Pojat kirjoittelee foorumeille omasta vanhasta taksistaan mihin ei ikinä ole öljyä vaihdettu pakat + venttiilipöydät on tukossa tervasta. Kun laatikot huoltaa ne on pitkäikäisiä ja hyvin toimivia. Tuota AW laatkkoahan on vaikka missä kulkineessa. Minun volkkarissa ainakin meni manuaaliaski pox , samalla piti vaihtaa kykimet ja vauhripyörät. Sillä rahalla olisi saanut pari automaattiremonttia . Toivottavasti pääset vaihtamaan pian veturia.... Thumb Vasta pari sataa tuhatta automaatilla olen vaunua vetänyt. Ei vielä ole rikki mennyt. Mäetkin isompia kuin yleensä monille vastaan tullut.
--- Lainaus päättyy ---
Just näin Thumb Ja miten on peruttaminen helppoa eikä tartte kytkintä luistattaa,näin se vaan menee :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 20.04.2013 kello on 12:50 --- Just näin Thumb Ja miten on peruttaminen helppoa eikä tartte kytkintä luistattaa,näin se vaan menee :D
--- Lainaus päättyy ---
No nyt tuli oikea fakta! (vihdoinkin ;D ) Ja onhan se mäkilähtökin helppoa. Tosin Subaru, jossa on alennusvaihteisto ja 'Hillholder' ei pal häviä. ;D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.04.2013 kello on 13:09 --- No nyt tuli oikea fakta! (vihdoinkin ;D ) Ja onhan se mäkilähtökin helppoa.
--- Lainaus päättyy ---
Kunhan vaan on oikea automaatti. Olen kuullut että näissä matkailuautoissa olevat robottivaihteistot ovat varsinaisia kenguruja hitaassa ajossa, ainakin silloin kun matkailuautoa yrittää nostaa ajokiilan päälle hitaasti, kaasun annostelu on kuulemma hankalaa ainakin mersun sprintereissä.
Aakku:
Onko tuosta ryömimisilmiöstä jo päästy eroon?
Oli sijaisautona Sitikka C5 ja tuntui kyllä hullulta, kun piti jarrulla pidätellä valoissa.
Olen tottunut C4 robottivaihteistoon, eikä se ainakaan ryömi ilman kaasua minnekään.
ihaa:
Kyllä hybridi-Toyotakin ryömii oikean automaatin tavoin mutta liikennevaloissa kun painaa kätevästi P-nappia niin ei ongelmaa, sitten vain D:lle ja menoksi vihreiden vaihduttua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta