Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 20.04.2013 kello on 11:31 ---Ne on näitä ennakkoluuloja automaattia kohtaan mites jenkilässä kaikki automaatteja jo 50 luvulta :D
--- Lainaus päättyy ---
Ne varmaan onkin ihan hyviä. Minä olenkin puhunut vain V70 D5 automaatista. Mutta jättäisin kyllä VW DSG:in väliin vetohommissa.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 20.04.2013 kello on 11:33 ---Ne varmaan onkin ihan hyviä. Minä olenkin puhunut vain V70 D5 automaatista. Mutta jättäisin kyllä VW DSG:in väliin vetohommissa.
--- Lainaus päättyy ---
Itsellä T5 250hv ajettu 340000km ei mitään ongelmaa ;) :D Kunhan muistaa ne öljyt,aikonaan oli kaksi peugeot 604 automaatti ei mitään ongelmaa,BMW 540 310hv ei ongelmaa,luulen,että nyt on jossain muualla ongelmia ;) :D
pamaus:
Kai niissä jotain hämärää näissä V70 laatikoissa jos tämmöisiä kirjoitellaan
"Automaattivaihteist ot ovat japanilaisen Aisin-Warnerin valmistamia. Ne vaihtavat melko miellyttävästi, mutta toiminnassa on kaupunkiajossa havaittavissa hitautta. Etenkin taksikäytössä automaattivaihteist ojen kestävyys on osoittautunut rajalliseksi huonosti suunnitellun ohjausjärjestelmän takia."
http://www.autotalli.com/artikkeli/Autoesittely-Volvo-V70-2000-2007;jsessionid=5F70E51318CE54E9F17D1631B76D326E
tai tämmöistä
http://www.volvolandia.com/areena/index.php?topic=1367.0
Mutta jokainen voi ostaa V70 D5 automaatin, varmasti ihan hyvä auto. Minun valinta oli manuaali ja siihen aivan tyytyväinen. Seuraava auto ei vaan ole Volvo.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 20.04.2013 kello on 11:31 ---Ne on näitä ennakkoluuloja automaattia kohtaan mites jenkilässä kaikki automaatteja jo 50 luvulta :D
--- Lainaus päättyy ---
Se on juuri näin..
Tuossa juttelin juuri huippuasentajan kanssa, joka on varsinkin automaattilaatikkoj en osalta expertti.
Hänellä on ollut Mersua, Bemaria ja Volvoa automaatilla omassa käytössä. Kuulemma eurooppalaiset eivät osaa tehdä automaattia, vaan kaikki nykivät enemmän tai vähemmän vaihtotilanteessa. Nyttemmin hän on siirtynyt jenkkiautoihin ja niissä on kuulemma ainoat automaattilaatikot, jotka vaihtavat ilman nykimistä.
Tiedä sitten. Itselläni on vain robotteja, niin henkilö-, kuin kuorma-autoissakin. Nehän nyt kaikki nykii.
Jaa, mutta oli mulla joskus CVT remmityöntöinen portaaton vaihteisto. Se kyllä vaihtoi välitystä ihan portaattomasti. Sekin laatikko taisi olla japanilainen.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 20.04.2013 kello on 11:45 ---Kai niissä jotain hämärää näissä V70 laatikoissa jos tämmöisiä kirjoitellaan
--- Lainaus päättyy ---
En millään löytänyt daabadaaba jutustasi tekstiä mikä liittyi vaunun vetämiseen. Puhuttiin kaupunkiajosta ja takseista jne. Lisäksi nuo nettikirjoittelut täytyy aina katsoa kaksinkertaisten suodattimien läpi. Pojat kirjoittelee foorumeille omasta vanhasta taksistaan mihin ei ikinä ole öljyä vaihdettu pakat + venttiilipöydät on tukossa tervasta. Kun laatikot huoltaa ne on pitkäikäisiä ja hyvin toimivia. Tuota AW laatkkoahan on vaikka missä kulkineessa. Minun volkkarissa ainakin meni manuaaliaski pox , samalla piti vaihtaa kykimet ja vauhripyörät. Sillä rahalla olisi saanut pari automaattiremonttia . Toivottavasti pääset vaihtamaan pian veturia.... Thumb Vasta pari sataa tuhatta automaatilla olen vaunua vetänyt. Ei vielä ole rikki mennyt. Mäetkin isompia kuin yleensä monille vastaan tullut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta