![]() Juhannusaattona tulee vuosi täyteen, ei ole ollut tuskaa. Juhannusaattona tulee vuosi täyteen, ei ole ollut tuskaa. Itsellä jo kohta puolitoista vuotta! saa sanoa mitä vaan, mutta sähköhöyrytin auttoi tässä. ![]() No faijankin kohdalla tila heikkeni hitaasti mutta varmasti ja 14.04.2016 oli sitten se vimonen hengenveto, juuri 69v täytettyään, eli luokkaa 10v ainakin tuo tupakointi siis hänen elämästään pois leikkasi ![]() Eli lopettakaa ihmeessä ajoissa se polttelu kun teillä on vielä aikaa tehdä se, aivan tasan tarkkaan tulette vielä kiittämään tuota päätöstänne moneen kertaan !!! ![]() Huomenna on vuosipäivä lopettamisesta. Olen ylpeä itsestäniOnneksi olkoon Huomenna on vuosipäivä lopettamisesta. Olen ylpeä itsestäni Siitä saakin olla ylpeä, ei ole helppoa lopettaa, sanokoon kuka mitä lystää. Itse tumppasin 2.8.2002, eikä ole tarvinnut uudelleen aloittaa. Huomenna on vuosipäivä lopettamisesta. Olen ylpeä itsestäni Sillä campiksillä minun polttaminen loppuin kuin itsestään . Kaksi kuuria sitä tarvittiin ja ilman verjnaarmua siitä selvisin ja nyt kohta kymmenen vuotta jo tupakatta . Huomenna on vuosipäivä lopettamisesta. Olen ylpeä itsestäniHuh, pelästyin ettet juo kaljaa enää. Mut tuo tupakoinnin lopettaminen oli tosi järkipäätös T: halukas lopettamaan! |