Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (9/74) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  7.01.2012     kello on 22:45 --- Jos haluaa lopettaa tupakoinnin, niin kannattaa työterveyslääkärikä ynnin yhteydessä kertoa asia lääkärille. Lääkäri kirjoittaa toimivan vieroituslääkkeen. Sitte lopetus on helpompaa kuin heinänteko. :D
   Tai voihan työterveyslääkäriaj an tilata pelkästään tuonkin asian takia.  Eiköhän niin.
    Minun mielestä tupakanpolton lopetus olisi hyvä ajoittaa talveen, että ehtisi vieroittua kesään mennessä. Kesäterassilla saattaa repsahtaa...mutta sehän on jokaisen oma asia minkä ajankohdan katsoo itselleen parhaaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Jos et ole itse mukana tuossa lääkkeen antamassa "lume"vaikutuksessa niin eipä siitä ole apua.
Kaikki lähtee loppupelissä itsestä ja siitä miten arvostat itseäsi. 8)
Halutko elää terveenä silleen että sairaudet eivät johdu tupakasta...Mikään ei pelasta ihmistä jos jokin sairaus on tullakseen niin sehän tulee..Olikos niin että Päätalo kuoli keuhkosyöpään vaikka ei ollut polttanut ollenkaan... ???
Taisi lapsuuden kodin valopäreet aiheuttanu moisen..

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  7.01.2012     kello on 22:57 ---Jos et ole itse mukana tuossa lääkkeen antamassa "lume"vaikutuksessa niin eipä siitä ole apua.
Kaikki lähtee loppupelissä itsestä ja siitä miten arvostat itseäsi. 8)
Halutko elää terveenä silleen että sairaudet eivät johdu tupakasta...Mikään ei pelasta ihmistä jos jokin sairaus on tullakseen niin sehän tulee..Olikos niin että Päätalo kuoli keuhkosyöpään vaikka ei ollut polttanut ollenkaan... ???
Taisi lapsuuden kodin valopäreet aiheuttanu moisen..

--- Lainaus päättyy ---
Joo, niinhän se on, itse pitää haluta lopettaa. Mulla on tuttavapiirissä joitakin joille ei ollut reseptittömistä pysyvää apua, mutta lääkärin määrämä lääke oli toimivampi.
 Päätalosta en tiedä, mutta muistelen, että juurikin näiden sähkökatkosten yhteydessä oli jossain juttua kynttilän päästöistä. Olikohan se niin että kynttilän palaminen huoneessa vastaa tupakanpolttoa tai jotain sinneppäin...?

Pekka:
Kiitos kannustuksesta. 2 savuton päivä kääntyi iltaan. Huomenna on uusi päivä.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka -  7.01.2012     kello on 23:30 ---Kiitos kannustuksesta. 2 savuton päivä kääntyi iltaan. Huomenna on uusi päivä.

--- Lainaus päättyy ---
Jepjep.
Noin se pitää asia hoita.
Päivä kerrallaan niin homma sujuu.Ajattele niin että se ei ole minulta pois kun kaveri vetää kuin viimeistä päivää...Vaan ota se voimavaraksi että tuon se pitää vetää mutta minun ei...Ja heti alkaa helpottaa.. ;D
Jos ihminen olis tarkoitettu tupakin kaveriksi niin syntyessä se nortti olis jo huulessa. ???

JeanS:
Itse olen tuossa reilu 10v poltellut.
Olin reilun vuoden polttelemeatta, mutta sitten ihan salaa homma alkoi taas.
Itseä harmittaa tuo PASKAN HAJU, joka tuosta tupakasta lähtee.

- Nolottaa ostaa ja nolottaa polttaa. Töissäkään ei polta kuin muutama vaan. Kuttu sentään, enkö muka voi lopettaa, jos muut voi??

-Mulla on  noita nicoretteja varastossa paljon. Jos Tilanne vaatii, niin vedän ennemmin niitä perketin nappeja, kuin poltan yhtään tuppakkaa.
Myös e-tupakan tilaaminen olisi yksi vaihtoehto.

- Jos tää on jotenkin hankalaa, niin tilaan tuon e-tupakan,jotta saa jäämään vain tuon nikotiinin siitä haitallisuudesta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View