Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
EMV:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 8.01.2012 kello on 00:20 ---
Myös e-tupakan tilaaminen olisi yksi vaihtoehto.
- Jos tää on jotenkin hankalaa, niin tilaan tuon e-tupakan,jotta saa jäämään vain tuon nikotiinin siitä haitallisuudesta
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen polttanut 20 vuotta tupakkaa vähintään yhden askin päivässä. Nyt olen "pössytellyt" 4kk sähkötupakkaa ja kokoaikana ei minun ole tehnyt mieli/ polttanut perinteistä tupakaa.
Pekka:
Tänään meni vähän huonommin ( 3 savuketta ) mutta huomenna on uusi päivä. Mitähän pirua sitä keksisi noiden tupakkataukojen ( joita ei saa pitää ) sijaan.
Jos kiertäisi vaikka talon oikein ahkeran näköisenä joku paperi kädessä. :)
Sähkötupakka on jo matkalla, sitä odotetaan. Kerron sitten onko siitä mihinkään.
JeanS:
Reilu viikko on nyt oltu täälläkin ilman mitään nikotiinivalmisteit a ;D .
Minäkin laitoin tuon sähkötupakan tilaukseen. Kun tulee tilanteita, joissa saattaisi ottaa tuon perinteisen tupakan, niin tälläkerralla sitten poltetaankin "digitaalitupakkaa" :) .
Tuohon sähkötupakkaan saa näköjään monenlaisia makuja ja nikotiinivahvuuksia . Koska tuo nikotiini alkaa olla omalta osalta taas kerran selätetty, niin otin siihen nikotiinittoman maun.
Pekka:
Eilen meni hyvin ilman tupakkaa.
Ja tänään posti toi sähkötupakan. Ensi kokemus on hyvä tästä uudesta korvikkeestä.
Niin yksinkertainen ottaa käyttöön etten meinannu uskoa.
Ja nopeasti tuli.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 10.01.2012 kello on 12:24 ---Eilen meni hyvin ilman tupakkaa.
Ja tänään posti toi sähkötupakan. Ensi kokemus on hyvä tästä uudesta korvikkeestä.
Niin yksinkertainen ottaa käyttöön etten meinannu uskoa.
Ja nopeasti tuli.
--- Lainaus päättyy ---
hyvä hyvä jatka samaan malliin
ja semppiä semppiä :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta