Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (10/74) > >>

EMV:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS -  8.01.2012     kello on 00:20 ---
Myös e-tupakan tilaaminen olisi yksi vaihtoehto.

- Jos tää on jotenkin hankalaa, niin tilaan tuon e-tupakan,jotta saa jäämään vain tuon nikotiinin siitä haitallisuudesta

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen polttanut 20 vuotta tupakkaa vähintään yhden askin päivässä. Nyt olen "pössytellyt" 4kk sähkötupakkaa ja kokoaikana ei minun ole tehnyt mieli/ polttanut perinteistä tupakaa.

Pekka:
Tänään meni vähän huonommin ( 3 savuketta ) mutta huomenna on uusi päivä. Mitähän pirua sitä keksisi noiden tupakkataukojen ( joita ei saa pitää ) sijaan.

Jos kiertäisi vaikka talon oikein ahkeran näköisenä joku paperi kädessä. :)

Sähkötupakka on jo matkalla, sitä odotetaan. Kerron sitten onko siitä mihinkään.

JeanS:
Reilu viikko on nyt oltu täälläkin ilman mitään nikotiinivalmisteit a  ;D .

Minäkin laitoin tuon sähkötupakan tilaukseen. Kun tulee tilanteita, joissa saattaisi ottaa tuon perinteisen tupakan, niin tälläkerralla sitten poltetaankin "digitaalitupakkaa"  :) .
Tuohon sähkötupakkaan saa näköjään monenlaisia makuja ja nikotiinivahvuuksia . Koska tuo nikotiini alkaa olla omalta osalta taas kerran selätetty, niin otin siihen nikotiinittoman maun.

Pekka:
Eilen meni hyvin ilman tupakkaa.
Ja tänään posti toi sähkötupakan. Ensi kokemus on hyvä tästä uudesta korvikkeestä.
Niin yksinkertainen ottaa käyttöön etten meinannu uskoa.
Ja nopeasti tuli.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 10.01.2012     kello on 12:24 ---Eilen meni hyvin ilman tupakkaa.
Ja tänään posti toi sähkötupakan. Ensi kokemus on hyvä tästä uudesta korvikkeestä.
Niin yksinkertainen ottaa käyttöön etten meinannu uskoa.
Ja nopeasti tuli.

--- Lainaus päättyy ---

hyvä hyvä jatka samaan malliin
ja semppiä semppiä  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View