Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
jva61:
14v. olin itsekkin kun aloittelin sauhuttelua, kymmenen vuotta sitä kesti, sitte tuli eka tytär ja koirahommeli vei aikaa ja kuntoilua niin tein lakon joka kesti kymmenen vuotta Thumb. olin sitte lomautettuna yhden talven ja lapsilla perjantai karkkipäivä, ajattelin, että, jos pikkusikari perjantaisin, jonkun aikaa se onnistui vaan pian teki mieli viikollakin, joten sallin sikarin keskiviikkonakin. se siitä lakosta sitte. Tupakki on kun alkoholi alkoholistille, ainakaan mulla se ei kestäny kymmenen vuoden jälkeenkään "härnäämistä"yhtään vaan taas menee aski päivässä, eikä aina riitäkkään :'(
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 16.07.2013 kello on 10:16 ---14v. olin itsekkin kun aloittelin sauhuttelua, kymmenen vuotta sitä kesti, sitte tuli eka tytär ja koirahommeli vei aikaa ja kuntoilua niin tein lakon joka kesti kymmenen vuotta Thumb. olin sitte lomautettuna yhden talven ja lapsilla perjantai karkkipäivä, ajattelin, että, jos pikkusikari perjantaisin, jonkun aikaa se onnistui vaan pian teki mieli viikollakin, joten sallin sikarin keskiviikkonakin. se siitä lakosta sitte. Tupakki on kun alkoholi alkoholistille, ainakaan mulla se ei kestäny kymmenen vuoden jälkeenkään "härnäämistä"yhtään vaan taas menee aski päivässä, eikä aina riitäkkään :'(
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se ole kuin polkupyörällä ajo,kerran kun opit sitä et unohda.En uskalla etes kokeilla mille se maistuis nyt,mutta ei ole kyllä haluakaan.
joo o:
Pikkusikaaria tai piipullinen muutaman kerran vuodessa (ei joka kuukausi eikä joka toinenkaan) on kuin lääkettä tähän maaliseen vaellukseen ;D
james_III:
Taitaa kohta tulla 2 vuotta täyteen piakkoin, tupakka vaihtui kulkineeseen, tiedä kumpi ompi vaarallisempaa :)
Onneva:
Molempiin harrastuksiin saa ainakin kaikki rahat hukattua :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta