rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?  (Luettu 80999 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2019 kello on 18:40
Tänä aamuna heti rajan ( siis valtakunnan-, ei kehäkolmosen)  itäpuolella diesel 0,68€/ litra. Ostin täyden tankin, 170 litraa.
Onhan se......  ihanan halpaa Thumb Mutta ei viitsi itse alkaa ainakaan toistaiseksi tankkausmatkailua harrastamaan kun disua saa kotiin tuotuna 1€ litra.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:48
  • Autossa on pyörät
Ja kaikki muutkin saa tai asuu rajalla.... Oletettavasti otsikko käsitteli muuta kuin omaa kehua  ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:31
  • Kotkan poikii ilman siipii
Joo eipä nuo tankkaus matkat ainakaan mulle ole kauhean edullisia vaikka maksaa 0,60 litra. Ajomatka 140 km , aikaa menee 2,5-5 tuntia. Niin jos omalle ajalle laskee tuntipalkkaa niin ei siinä mitään tienää. Harrastus tää on mulle, kaiketi jo yli 20v. Tankkaamassa idässä käynyt.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2018 kello on 23:20 »

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.11.2025 kello on 19:30
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Maalla ja syrjässä asuvana on otettava vastaan mukisematta se hinta minkä polttoaineesta pyydetään.  Muutamien senttien litrahintojen eron takia ei muiden ajojen puuttuessa kannata +40km ajoja seuraavalle asemalle ajaa. Tänään katselin että Volvon tankki oli vähissä ja kylän kylmäasemalla dieseli 1.54€. En tankannut kun ihmisten ilmoille vielä pääsi. Seinäjoella sitten täytin tankin hintaan 1,43€. Meikäläiselle tuo oli nippa nappa alle euron tankillisella joten ei kai järkevää jos ei olisi tarve sentin perään lähteä.

• Karavaanari
Ja kaikki muutkin saa tai asuu rajalla.... Oletettavasti otsikko käsitteli muuta kuin omaa kehua  ::)
On se vaan edullista ajoa kun auton verot vuodessa 78€ ja polttoaine maksaa €uron litralta. Mitä ne ihmiset valittaa että Suomessa on autoilu muka kallista?

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
Unohdit vuosiviisumin hinnan  :P, ps en kateellinen. Maksaa saisi että sinne himoitsisin.
Varmaan hyvä paikka kuitenkin Thumb, niin tämäkin minulle ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Venakot tekee kaikkensa että suomipojan matkailu heillä olisi mahdollisimman hankalaa. Purjehtikaa joskus saimaan kanava läpi tiedätte mikä on ryssä.  ::)

• Karavaanari
Unohdit vuosiviisumin hinnan  :P, ps en kateellinen. Maksaa saisi että sinne himoitsisin.
Varmaan hyvä paikka kuitenkin Thumb, niin tämäkin minulle ;)
Hmmm.... muutama viesti taaksepäin kirjoitit että "ostaisin polttoaineenkuljetu s kuroma-auton siihen tarkoitukseen"  :laugh:
Unohdit muuten itse että tuohon euron litrahintaan sisältyy kotiinkuljetus, ei tarvitse jonotella eikä viisumeita hankkia.
Paikanpäällä taitaa litrahinta olla 60 senttiä.

-huomasitko, vedit  taas kerran kateuskortin pakasta  :P

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
  • seniori
Kotikylällä on kolme yrittäjävetoista huoltoasemaa, mutta ei kylmäasemaa. Joten rouva pääsee käymään naapurikaupungeissa, kun lähden säästämään 1-2 euroa.  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 15:06
mikäs saimaan kanavan purjehduksessa on avartavaa?
kerran menny enkä huomannu mitään erityisempää...

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2019 kello on 10:53
  • No voi hitsin hitsi.
Venakot tekee kaikkensa että suomipojan matkailu heillä olisi mahdollisimman hankalaa. Purjehtikaa joskus saimaan kanava läpi tiedätte mikä on ryssä.  ::)
Kyllä minulla on venakoista ihan toisenlaisia kokemuksia  ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
Kyllä minulla on venakoista ihan toisenlaisia kokemuksia  ;)

Sitähän se Höpö sanoikin: Venakkot tekee kaikkensa, jotta Suomipoika ei enää matkaisi mihinkään!   8)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 15:06
Kyl venäläiset neidit ainakin on ihan ykkösluokkaa...
kuhan puhuisivat vielä suomea.

Mutta asiaan.... verot muuttumassa taas vuodenvaihteessa... just tuli kehotus ostaa löpöä ennen verokorotusta

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
Hmmm.... muutama viesti taaksepäin kirjoitit että "ostaisin polttoaineenkuljetu s kuroma-auton siihen tarkoitukseen"  :laugh:
Unohdit muuten itse että tuohon euron litrahintaan sisältyy kotiinkuljetus, ei tarvitse jonotella eikä viisumeita hankkia.
Paikanpäällä taitaa litrahinta olla 60 senttiä.
Sehän oli vain maininta miksi minun ei kannata sieltä saakka hakea, kun joku mainitsi että kannattavuus riippuu säiliön koosta  :P

-huomasitko, vedit  taas kerran kateuskortin pakasta  :P
Juontaa varmaan alkunsa kun" joku niin moneen kertaan kertoi saavansa halvalla venäjältä"
Miksi sitä muuten moneen kertaan sanois , kuin kateutta herättääkseen, tai sitten on dementia ::)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:30
Venäjällä tankkaajat voisivat muuttaa Venäjälle, jäisi matkakulut pois, taas tulis selvää säästöä.  :P