Boxerissa 2.0 Hdi ProDieselillä K-arvo on ollut katsastuksissa aina alle 0,20. RaceChip ollut paikoillaan 5 vuotta.
|
Boxerissa 2.0 Hdi ProDieselillä K-arvo on ollut katsastuksissa aina alle 0,20. RaceChip ollut paikoillaan 5 vuotta.
Boxerissa 2.0 Hdi ProDieselillä K-arvo on ollut katsastuksissa aina alle 0,20. RaceChip ollut paikoillaan 5 vuotta.Oikein piti Ducaton katsastuslapusta varmistaa notta K-arvo oli 0,00 ![]() Boxerin konehuoneessa lukee 1.52
Itse pidän hyvin epätodennäköisenä että verosta luovutaan. Tasapuolisuuden nimissä voivat toki laittaa bensa autot myös käyttövoimaverolle.Minä veikkaan, että ei luovuta, vaan nostetaan kaikkien, paitsi kuorma-, linja-autojen ja hälytysajoneuvojen verot ha tasolle. Taannoin jo pohdin auton muuttamisesta traktorivetoiseksi, mutta olishan se komeaa valjastaa nelivaljakko keulan eteen. Tuulilasiin vain suitsille reikä ja ei kun menoksi. Jos meno liian verkkaista, niin lisätään vain hevosia eteen.
tai vielä parempaa. Hevosten tilalle isosarviset vetohärät. Olispahan hulppeat puskuritkin. kyllä se valtio kuitenkin keksisi jonkin juhtaveron ![]() Näkyvä savu ja kunnolliset nokipartikkelit on terveydelle vähempi vaarallisia kuin nää pienet näkymättömät.. juurikin näin. ei ehdi pitkällä aikavälillä imeytymään partikkelit verenkiertoon, kun kuolee nopeammin äkilliseen tukehtumiseen ![]() Itse en käynyt tuota allekirjoittamassa; omat diesel autoni olen sellain valinnut että käyttövoimavero on mahdollisimman alhainen. tottakai voisin niistäkin summista luopua, mutta enemmän pelottaa ajatus että veron poistettua dieselin hinta nousisi vielä ylemmäs. Lainaus Moottoribensiinin ja sitä korvaavien biopolttoaineiden verotaso nousi vuoden 2017 alussa keskimäärin 3 %, ja fossiilisen bensiinin polttoainevero on korotuksen jälkeen 70,25 senttiä litralta. Dieselöljyn ja sitä korvaavien biopolttoaineiden verotason nousu oli noin 5 %, ja fossiilisen dieselin polttoainevero on korotuksen jälkeen 53,02 senttiä litralta.http://www.oil.fi/fi/oljy/polttoaineverotus Jos vero poistuu, ei valtio toimettomaksi jää. Litrahintaan odotettavissa korotuksia. Kannattiko? Aikoinaan puhuttiin jotta jos bensiinin hinta nousee 10 markkaan, niin autoilu loppuu, miten kävi
![]() https://www.kirjastot.fi/kysy/minka-hintaista-oli-bensiini-92
Minulla oli tuntipalkka -65 78 penniä tunilta ,kyllä polttoaine on halpaa nyt. Aikoinaan puhuttiin jotta jos bensiinin hinta nousee 10 markkaan, niin autoilu loppuu, miten kävi Palkat nousivat. Siirryttiin euroon Paljonkohan dieselin litrahinta nousisi jos dieselverosta tuleva verokertymä siirrettäisiin litrahintoihin?
Stetson-Harrisonin menetelmällä laskin että keskivertohenkilöau ton käyttäjällä autoilukustannukset putoaisivat ja kaikki muut kustannukset nousisivat eli lopputulos +-0 Jos vero poistuu, ei valtio toimettomaksi jää. Litrahintaan odotettavissa korotuksia. Riippuu korotuksesta. Todennäköisesti tulisi voittoa. |