rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?  (Luettu 80913 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:45
Ja Kuopiossa Prisman ABC on vain sentin tai kaksi kalliimpi kuin Neste kadun toisella puolella. Jo pieninkin, prosentin, bonus kattaa erotuksen.
Pitää vain olla sisäpiirin tietoa....
Tuon listan varassa varmaan Nesteelle kurvaisin.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
Illalla tankkasin Keskisellä dieseliä 1,27

http://polttoaine.net/T%C3%B6ys%C3%A4

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:47
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Pitää vain olla sisäpiirin tietoa....
Tuon listan varassa varmaan Nesteelle kurvaisin.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Jos sisäpiirin tietoa on se, että Prismaan ajaessa näen Nesteen hinnan ja ABC:n  hinnan ja osaan laskea erotuksen. Mutt muista myös, että nuo tilastot laahaa perässä.

Menisit Nesteelle jos et saa bonusta, jos saat niin ABC:lle.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:33
  • Autossa on pyörät
Tottakai noita aina löytyy halvempia. Eriasia ajaa kotoa 300 metriä kuin 300 kilometriä tankkaamaan.

• Kalustoon kuuluva
Jos sisäpiirin tietoa on se, että Prismaan ajaessa näen Nesteen hinnan ja ABC:n  hinnan ja osaan laskea erotuksen. Mutt muista myös, että nuo tilastot laahaa perässä.

Menisit Nesteelle jos et saa bonusta, jos saat niin ABC:lle.
Juu meillä tänään Nesteellä 1,29€. Siltä Nesteeltä saan kyllä plussapisteitä lohdutukseksi.
ABC:n bonukset olisivat kyllä ok, mutta kun ostan ruuatkin yleensä Lidlistä. Ei nettoa S-kauppa paljoa mun pienistä roposista.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Sitten kun vielä muistetaan että ABC-ketju tuo 90 prosenttisesti ravintoloihinsa lihat Thaimaasta pakasteena .
Ja leivonnaiset pakasteina Virosta .
Niin en syö heillä , en varmasti syö,vaikka liha ja pulla olisi kuinka hyvää tahansa.
En kahville poikkea , en tankkaa, enkä käy kusellakaan heidän vessoissa ,en pihalle poikkea.

• Kalustoon kuuluva
Sitten kun vielä muistetaan että ABC-ketju tuo 90 prosenttisesti ravintoloihinsa lihat Thaimaasta pakasteena .
Niin en syö heillä , en varmasti syö,vaikka liha ja pulla olisi kuinka hyvää tahansa.
En kahville poikkea , en tankkaa, enkä käy kusellakaan heidän vessoissa ,en pihalle poikkea.
Mää käyn kyllä kusella...Siistit vessat.  :)
Paljon muuta annettavaa mulla ei sitten yleensä olekaan sinne.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21

Vesipisteissä usein tarpeeksi pitkä letku jolla saa tankattua, ja kemssantyhjennysmah dollisuus

• Kalustoon kuuluva
Vesipisteissä usein tarpeeksi pitkä letku jolla saa tankattua, ja kemssantyhjennysmah dollisuus

Mitenkähän nämä liittyvät otsikkoon??

Kimikin, olen pettynyt!!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21

Kimikin, olen pettynyt!!

Liittyyhän ne jotenkin. Minun puolesta sillä lailla etten kanna rahojani tuolle yhtiölle, oli sitten hinta millä tasolla vaan.
Jos lähistöllä olisi GT asema luultavasti suosisin sitä, nyt tankkaan mahdollisimman usein Muuralan Nesteellä Espoossa, heillä on pesu ja TI hallit ja maksan muutaman centin litra siitä, että minulle tärkeät palvelut on olemassa.

• Kalustoon kuuluva

Kimikin, olen pettynyt!!
Liittyvät vahvasti otsikkoon....
Onhan hyvin tunnettua, että ABC on kärkiasema korkeissa polttoainehinnoissa . Bonukset on virallisiltakin tahoilta luokiteltu vedätykseksi ja kahlehtimiseksi. Varmasti ABC:lläkin olisi jonoa, jos hinnat olisivat kilpailukykyisiä.

Mitä tulee itse kunkin pettymyksiin, niin kaipa sitä nyt pettyy jos toinen ei ole samaa mieltä.  :)

• Vieras
  • varmasti ABC:lläkin olisi jonoa, jos hinnat olisivat kilpailukykyisiä.

Eilen Iisalmessa joutui odottamaan Prisman kylmäasemalla kun taas esim. Express-Shellillä olisi päässyt samantien tankkaamaan, peukkuasemien hinnat ovat täällä savossa kilpailukykyiset muiden asemien hintoihin nähden. Ehkä se siellä etelässä maksatetaan ylimääräistä muttei täällä savossa. 

Nyt käynee tämä hymiö täydellisesti aiheeseen Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !

Kimikin, olen pettynyt!!

ko asiat eivät edistä yhden pysähdykden taktiikkaa vaikka aika harvoin pystyykään nyky hinnoilla mitään muuta kuin polttoaineita ostamaan huoltoasemalta
    mutten kehtaa ABC:lle mennä palveluitakaan hakemaan kun en mitään ostakkaan
    Mutta vielä onneksi noita Teboilia on ja yllättävän monella Nesteelläkin pääsee polttoaine kaupoillekkin
    ja yllätystä lisää se että myymälällä ei ole mitään tekemistä mittarikentän kanssa , ne ovatkin eri yrityksiä

• Kalustoon kuuluva
    Varmasti ABC:lläkin olisi jonoa, jos hinnat olisivat kilpailukykyisiä.

Tai jonoa ei tule, kun on tarpeeksi mittareita. Kuten tuon Prisman ABC:llä. Viisi paria mittareita, siitä huolimatta usein jonoa, kun hinta on kohdallaan, niin kuin olemme ihaan kanssa kertoneet.  Thumb

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 10:33
    49c, oli eilen Nesteellä rajan takaa diesel.