Toi minun laite kyllä kadottaa IPTV-signaalin välillä muutamaksi sekunniksi. Onko parempia laitteita tarjolla?
Kai siinä on QoS? Sillä saa useimmiten tuommoiset korjattua.
Toi minun laite kyllä kadottaa IPTV-signaalin välillä muutamaksi sekunniksi. Onko parempia laitteita tarjolla? Kai siinä on QoS? Sillä saa useimmiten tuommoiset korjattua. Hetkonen, viiraako mulla päässä vai eikö seppokolla näy meiän viestiketjua?
hmmmm ![]() Kai siinä on QoS? Sillä saa useimmiten tuommoiset korjattua. Mikä?
Hetkonen, viiraako mulla päässä vai eikö seppokolla näy meiän viestiketjua? Ootte ollut liian nopeita!" ![]() Mikä? QoS = Quality of Service, millä voidaan antaa esim IPTV:lle etuoikeus liikennöintiin. Tällöin muu liikenne ei häiritse IPTV:tä jolloin se ei myöskään pätki. QoS = Quality of Service, millä voidaan antaa esim IPTV:lle etuoikeus liikennöintiin. Tällöin muu liikenne ei häiritse IPTV:tä jolloin se ei myöskään pätki. Miten tuo tehdään? Miten tuo tehdään? Laitteen asetuksista. Kannattaa varmaan tutustua käyttöohjeeseen.. Laitteen asetuksista. Kannattaa varmaan tutustua käyttöohjeeseen.. Tarkoitatko Elisa-viihde digipoksista? ![]() Ei sieltä ihmeitä voi säätää. Katso että purkin softa on A50804-Elisa26-42537 , mikäli vanhempi niin päivitys.
Kaikki näkyy > http://192.168.100.1/en_US/basic/index.htm ps ei mulla pätki (tarkoitin viihdettä, en itseäni) Edit: Lainaus Onko parempia laitteita tarjolla?Moni on laittanut Telewell 510 v3 purkin elisan purkin tilalle Ei sieltä ihmeitä voi säätää. Katso että purkin softa on A50804-Elisa26-42537 , mikäli vanhempi niin päivitys. Softa on juurikin tuo mainitsemasi. Minä olen luullut, että vika on sähköverkon siirtopalikassa kun välillä se jumittuu ja sitten kun otan sen irti ja laitan takaisin niin pelaa taas kuitenkin kadottaen signaalin välillä noin 5 sekunniksi. Tämä signaalin katoaminen on aina vain Formulalähetyksen aikana MAX-kanavalla. Jaa 300 metriä lukikin tuolla kantamaksi- mut pääseeks naapuri sit käyttämään sitä kans Ei pääse, kun laittaa salauksen päälle ja SSID:n piiloon ![]() Kai siinä on QoS? Sillä saa useimmiten tuommoiset korjattua. Nyt selvisi, että Qos käytössä. Saan viikonloppuna toiset palikat testiin, niin voi katsoa, jos vanhat saa korjattua. Kokeile lyödä verkkokaapeli niitten sähkömopojen tilalle tilapäisesti, saat paikannettua jos pätkii siitä !
Kokeile lyödä verkkokaapeli niitten sähkömopojen tilalle tilapäisesti, saat paikannettua jos pätkii siitä ! Ei satu nyt olemaan niin pitkää kaapelia ja ei ole varastossa myöskään adaptereita. Odotan viikonloppuun niin poika tuo testattavaksi toiset palikat |