rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: ATK-asiaa  (Luettu 44835 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
  • Epsoo
Vs: ATK-asiaa
« Vastaus #45 : 12.12.2011 kello on 07:23 »
Ongelmana tässä minulla lienee se, että moneenko paikkaan olen tuon osoitteen antanut, alkaa muuten aika rumba selvittää ja päivittää uusi osoite abaut 100 paikkaan..!!

Nyt olisi varmaan hyvä aika ottaa käyttöön ikiosoite , niin ei jatkossa tule samanlaisia ongelmia sähköpostin kanssa  ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:08
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #46 : 12.12.2011 kello on 07:55 »
Jaa, mulla on iki-osoite. Vaikkei tuolla olekaan  8)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
« Vastaus #47 : 12.12.2011 kello on 12:40 »
Nyt olisi varmaan hyvä aika ottaa käyttöön ikiosoite , niin ei jatkossa tule samanlaisia ongelmia sähköpostin kanssa  ;)

Uusi s-posti tilattu ja otettu käyttöön ja muutettu profiiliin...

Sitten yksi tyhmä kysymys, jos hukkaan tämän saitin salasanan,enkä pääse tänne, niin miten saan yhteyden valvojaan jolle todistelen että minä olen minä ja sivut auki.. :o

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Epsoo
« Vastaus #48 : 12.12.2011 kello on 12:51 »
Sitten yksi tyhmä kysymys, jos hukkaan tämän saitin salasanan,enkä pääse tänne, niin miten saan yhteyden valvojaan jolle todistelen että minä olen minä ja sivut auki.. :o

Kirjautumissivulla on linkki josta voit tilata salasanan, ja siihen nimenomaan tarvitaan se toimiva sähköpostiosoite.

Jos sähköposti ei ole toimiva, niin silloin voit ottaa yhteyttä etusivulla olevan "Viesti ylläpidolle" linkin kautta ja kertoa ongelmasi, mutta silloin selvittely kestää pidempään koska tietojasi joudutaan käymään läpi manuaalisesti ja todentamaan että kyseessä on ko. jäsen.

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #49 : 12.12.2011 kello on 13:17 »
Kirjautumissivulla on linkki josta voit tilata salasanan, ja siihen nimenomaan tarvitaan se toimiva sähköpostiosoite.

Jos sähköposti ei ole toimiva, niin silloin voit ottaa yhteyttä etusivulla olevan "Viesti ylläpidolle" linkin kautta ja kertoa ongelmasi, mutta silloin selvittely kestää pidempään koska tietojasi joudutaan käymään läpi manuaalisesti ja todentamaan että kyseessä on ko. jäsen.

-Ok...ei sitä tiedä koska se dementia iskee niin pitää kysellä kaikenlaista..ja tällä ikää ei oikein muutenkaan uudet asiat mene kaaliin..

Niin kuin tässä olen huomannut, lohdutuksen sananen..nyt uuden mokkulan saaneena ja asentaneena sain läppärit toimimaan mutta pöytäkonetta en, soitin maksulliseen dna:n atk-tukihenkilölle..ei muuten saanut hänkään asiaa kuntoon..

Nyt pähkäilen sillä minkä ostan uuden / käytetyn..MAC:n tai PC:n  kummallakin on puolesta puhujansa...perhana tässä menee vanhalla tukka solmuun kohta, näiden ATK ihmeellisyyksien kanssa..

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Epsoo
« Vastaus #50 : 12.12.2011 kello on 13:34 »
asentaneena sain läppärit toimimaan mutta pöytäkonetta en, soitin maksulliseen dna:n atk-tukihenkilölle..ei muuten saanut hänkään asiaa kuntoon..

Onko sinulla siinä pöytäkoneessa WLAN?

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #51 : 12.12.2011 kello on 13:43 »
Onko sinulla siinä pöytäkoneessa WLAN?

Ei ole wlania..UBS porin kautta mennään ja kyllä se näyttää että ottaa yhteyden verkkoon, mutta en pääse selaimella minnekkään.
palomuurin otin pois käytöstä mutta ei auttanut..firefoxia / exploreria kokeilin mutta ei ..
Visvanen Vista käyttis..

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Epsoo
« Vastaus #52 : 12.12.2011 kello on 14:25 »
Ei ole wlania.

Itse unohtaisin nuo USB viritykset ja kokeilisin WLAN tikkua tuohon vanhaan koneeseen, ennen kuin alkaisin ostelemaan uusia tietokoneita ;)

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/43463/cjgdg/Netwjork-150Mbps-WLAN-USB-sovitin

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #53 : 12.12.2011 kello on 14:58 »
^

Kuten myös suosittelen.

Laitoin juuri männä viikolla ikivanhaan XP-puuseeseen ylimääräiseksi jääneen laadukkaan WLAN-vastaanottimen, pelittää oikein hyvin eikä tarvinnut asennella sen enempää kuin ajurilevykettä näyttää.

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #54 : 12.12.2011 kello on 15:32 »
Itse unohtaisin nuo USB viritykset ja kokeilisin WLAN tikkua tuohon vanhaan koneeseen, ennen kuin alkaisin ostelemaan uusia tietokoneita ;)

Ok kävin gigantista hakemassa tikun a.24,90€ koetan asennella sen..palataan.

Edit: lainaus
- Alan
« Viimeksi muokattu: 12.12.2011 kello on 16:01 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #55 : 12.12.2011 kello on 17:40 »
Mites pitkä kantama tollaisella wlanitikulla on? Meinaan oon yrittänyt porata lattiaan reikää että saisin vedettyä kaapelin alakertaan, mutta aina pysähtyy jonkin kuin seinään! Poralla sentään jotain 30 cm pituutta ja kaks sentti jää menemättä sisään.

On yritetty alakerrasta ylös ja päinvatsoin... hikeä pukkaa!!! :D

Jaa 300 metriä lukikin tuolla kantamaksi- mut pääseeks naapuri sit käyttämään sitä kans ja muuten mites on ku meil on paksut kiviseinät abouttiarallaa 50 cm???

Meinaan toi alakerran katto on jo kuin edamjuusto porareikineen ;D ;D ;D

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Epsoo
« Vastaus #56 : 12.12.2011 kello on 17:42 »
Mites pitkä kantama tollaisella wlanitikulla on?

Muutama kymmenmetriä, betonitalossa ehkä 10 metriä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #57 : 12.12.2011 kello on 17:45 »
Pöh, mitä toi 300 metriä sitten tarkoittaa???

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:02
« Vastaus #58 : 12.12.2011 kello on 17:56 »
Jaa 300 metriä lukikin tuolla kantamaksi- mut pääseeks naapuri sit käyttämään sitä kans ja muuten mites on ku meil on paksut kiviseinät abouttiarallaa 50 cm???
Jos sinulla on naapureita lähellä, niin suosittelen salauksen kytkentää.
Mulla kantama on puutalossa hädin tuskin yläkertaan. Piharakennukseen sain aikoinaan ulottumaan vahvistavalla antennilla. Jätin sen kuitenkin pois, kun asiantuntijat sanoivat, että säteilee liikaa siinä työpöydällä ja alkaa aivot kiehua. No voi olla, että kiehuivatkin..välis tä tuntuu siltä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #59 : 12.12.2011 kello on 17:58 »
Ei tossa oo ku joku 100 metrin päässä mut ite oon päässyt joskus niitten wlaniin tosin signaali heikko...

Perkkele täytyy vaan porailla mut kyl siinäkin aivot käryää-tai on kans jo kärvähtäny :D