rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: CAMPER - uusi matkailuajoneuvojen erikoislehti ilmestyy 11.1.2012  (Luettu 9203 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:06
Onko 88k5:sen Rimorin läpileikkaus sivulla 53 tässä uusimmassa nelos numerossa ?   :D

:o 4/2012:kö ilmestynyt? En ole nähnyt..

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Toissapäivänä tuli

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
eipä oo näkynyt ja kuvattiin, että ilemstyy muutama ilmainen numero, kun täyttää sen kyselyn.  ???

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Toissa päivänä tuli :D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:49
  • Savo

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
 Tulihan tuo,saman toistamista,herrojen herkut köyhän unelmat ! ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:33
  • Autossa on pyörät
Eipä oo näkynyt, eikä väliäkään vaikkei tule

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Nelos numeron laittoivat tätä uutta lehteä. Esittelyssä intekroitu Kabe 810. Kertovat että se on erinomainen auto kahdelle hengelle. Monellekkohan immeiselle lie minun -70:lla väsäämä Taunus-Transit ollut. Kyllä me siihen sovittiin emännän kanssa, kaksi muksua ja kaksi Pyreneitten koiraa.  ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
Nelos numeron laittoivat tätä uutta lehteä. Esittelyssä intekroitu Kabe 810. Kertovat että se on erinomainen auto kahdelle hengelle. Monellekkohan immeiselle lie minun -70:lla väsäämä Taunus-Transit ollut. Kyllä me siihen sovittiin emännän kanssa, kaksi muksua ja kaksi Pyreneitten koiraa.  ;D ;D
Pääsinpä taas "näpäyttämään",Fiilis on vanhenpi ,kuin sinulla !!! ;D ;D ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
Mulla on kuusimetrinen, joka on mainio neljälle, ja sopisi sinne hurtta tai kaksikin, vaan en ota!

Nojatuoleja ei ole. Tänään luin Hesarin mainoksesta, että jossain Adrian vaunussa on.  :o

Mutta jokainen tyylillään... mulle matka-auto (ja ennen vaunu) on askel teltasta parempaan, ei tarvi olla samanlainen kuin kotona tai varsinkaan parempi.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:17.11.2025 kello on 11:18
eipä oo näkynyt ja kuvattiin, että ilemstyy muutama ilmainen numero, kun täyttää sen kyselyn.  ???

Minäkin täytin kyselyn, eikä lehteä näy, tais mennä toisinpäin, muut on saaneet, vaikkei välittäs  ???
Asian vierestä, toimiiko www.iltasanomat.fi muilla? Muualla Suomessa ainakin toimii, mutta ei täällä...
Muut sivut kyllä aukeaa, niin paitsi se info.

• Vieras
  • Minäkin täytin kyselyn, eikä lehteä näy, tais mennä toisinpäin, muut on saaneet, vaikkei välittäs  ???
    Asian vierestä, toimiiko www.iltasanomat.fi muilla? Muualla Suomessa ainakin toimii, mutta ei täällä...
    Muut sivut kyllä aukeaa, niin paitsi se info.

Iltasanomat toimii ihan hyvin, nytkin netissä.

Siitäpä tulikin mieleen. Ennen vanhaan se oli vain
    lehtipainos.

-60 luvulla se jaettiin kotiin (tilaajille), ainakin
    Lauttasaaressa. (Helsinki)

• Kaikkien kaveri Sr.
    Iltasanomat toimii ihan hyvin, nytkin netissä.

Siitäpä tulikin mieleen. Ennen vanhaan se oli vain
    lehtipainos.

-60 luvulla se jaettiin kotiin (tilaajille), ainakin
    Lauttasaaressa. (Helsinki)
    Minulle tulee joka numero,en ole tilannut,enkä laskua maksa !!

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.

Sitten siinä lehdessä oli toinenkin iso intekroitu. Kummassakaan ei ilmoitettu oleellista tietoa, moniko mahtuu vielä istuinryhmään, kun etuvuode on laskettu nukkuma asentoon. Hyviä autoja molemmat. Ikävä vain, ettei ehdi minulle. Ovat kahden kymmenen vuoden päästä meikäläisen hintaluokassa käytettynä ja minä olen kaheksan kymppinen.   ::):D

• Vieras
  • Sitten siinä lehdessä oli toinenkin iso intekroitu. Kummassakaan ei ilmoitettu oleellista tietoa, moniko mahtuu vielä istuinryhmään, kun etuvuode on laskettu nukkuma asentoon.

Lehdet kun näyttävät vain näitä uusia joten otappas kuva ja näytä miten sitä sitten osattiin ennen vanhaan, onko tuo sun Fiilis sisäpuolelta kuin Matkaajan Eurohotel vai ?

tästäkään en löytänyt pikaisesti kuin vain kuvan ulkopuolelta ja tuokin on pituudeltaan 6.5 metrinen...

kieltämättä tuo Eurohotel on aika tyylikäs, taisi vaan olla Matkaaja jo aika heikoilla tuota tehdessään. :(

edit: no nyt löytyi linkki jossa on jo sisäkuvia, onko se fiilis tuollainen ?
    http://suomenvaihtoautot.net/cgi-bin/search/lisatiedot.cgi?id=000000866670&sivusto=null
    « Viimeksi muokattu: 16.04.2012 kello on 21:43 »