Ainakin www.camper.fi johtaa tuonne.
Vaiko vähän vastaava kuin 'AutoBild Suomi' - jutut pääosin emolehdestä käännettyjä, ja jonkin verran oman toimituksen jälkiäkin..
![]() ![]() Ainakin www.camper.fi johtaa tuonne. Vaiko vähän vastaava kuin 'AutoBild Suomi' - jutut pääosin emolehdestä käännettyjä, ja jonkin verran oman toimituksen jälkiäkin.. ![]() http://sttinfo.fi/pressrelease/detail.do?pressId=40338&type=quicksearch&pageIndex=1&searchKey=b245797a-1eca-11e1-95d1-abe006eccd53&languageId=FI Lainaus CAMPER-lehteä kustantaa OK Kustannus Oy, joka on ruotsalaisen OK Förlaget AB:n tytäryhtiö.Ainakin linkin mukaan ![]() ![]() ![]() Tilannu en ole - liekö jokin tutustumisnro taas. Tosin 2. jäi välistä ![]()
Samaa p**kan jauhamista,mitä muissakin alan lehdissä,eipä kiinnosta !! Älä ny ![]() Olihan siinä juttuja, mm;
![]()
Ehkä olen sitten tavallista karavaanaria innokkaampi kun tuo lehti on minun mielestä aivan loistava, kännykän kalenterissakin on lehden ilmestymispäivät merkattu, kuukauden odotus on palkittu.Minä taidan olla liian vanha,en enää ole kiinnostunut moisesta ! ![]() Ei innostanut.![]() myynnistä jos näkee jotain mielenkiintoista.
Laita sinne noottia. Kiitti, vastaus tuli minuutissa, että lehti lähtee tulemaan. ![]() Uusimmat jutut kuulostaa oikeasti mielenkiintoisilta. |