Haussa ensimmäinen kevyt 4 hengen asuntovaunu, joten kaikki kokemukset kiinnostavat.
Tällä hetkellä vaihtoehtoina ovat Sterckeman Starlett 370 DD, Caravelair Antares Luxe 375 ja Sprite Alpine 370, mutta myös muut vastaavan kokoiset ja painoiset vaunut kiinnostavat.
Vaunu tulisi pääasiassa kahdelle aikuiselle ja kahdelle alakouluikäiselle lapselle viikonloppureissuil
le ja kesälomille. Tarkoitus olisi löytää mahdollisimman kevyt, helposti vedettävä ja luotettava vaunu.
Erityisesti kiinnostaisi kuulla:
mitä hyviä ja huonoja puolia näissä malleissa on
onko niissä tyypillisiä ongelmakohtia tai tyyppivikoja
miten ne toimivat Suomen olosuhteissa
ja jos olisit nyt ostamassa ensimmäistä kevyttä perhevaunua, valitsisitko jonkin näistä vai jotain aivan muuta?
Kaikki kokemukset ja vinkit otetaan mielellään vastaan.