Eli nyt kun Victronissa riittää potkua sekä Lifepon lataamiseen että lattialämmityksen käyttöön, niin ainakin Dometicin voi poistaa.
Myös tuon toisen, koska en tarvitse akkujen latausvirtaa autolta, eikä se soveltuisikaan Lifepon lataamiseen.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Eli nyt kun Victronissa riittää potkua sekä Lifepon lataamiseen että lattialämmityksen käyttöön, niin ainakin Dometicin voi poistaa. Myös tuon toisen, koska en tarvitse akkujen latausvirtaa autolta, eikä se soveltuisikaan Lifepon lataamiseen. Sivuja: [1] Siirry ylös
|