Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kuinka iso ongelma on AdBlue

<< < (3/4) > >>

Tietis:
Asiaan liittyy sitten sekin näkökulma, että jos haluaa dieselauton ilman adblueta, joutuu ottamaan jo yli 10 vuotta vanhaa kalustoa. Siinä on sitten mahdollisesti monia muita kulumisesta johtuvia korjauskohteita luvassa. Tietysti jos on muutenkin tuon ikäisen kulkineen hankkimassa, sittenhän tuo ei ole niin iso juttu. Mutta enpä nyt lähtisi ehdoin tahdoin hankkimaan reilusti vanhempaa kulkinetta kuin mitä muuten olisin hankkimassa, pelkästään välttääkseni Adblue-järjestelmän.

krtek:
Fiat Ducatot (näitähän valtaosa tarjolla olevista on) vuoteen 2019 saakka on ilman AdBlue-järjestelmää. Silloin ei taideta vielä olla yli 10 v vanhassa kalustossa. Olen katsonut autoja 2020 molemmin puolin. Vuosi sinne - vuosi tänne, jokainen auto on erilainen. Vaikka kaikki paperilla näyttäisi hyvältä voi käsissä olla pommi tai "ei niin hyvä" voi olla täydellinen helmi. Kun köyhä käytettyä hankkii, otetaan omasta mielestä paras ja sopivin siitä mitä on tarjolla ja mihin rahat riittää.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 27.03.2026     kello on 09:57 ---Fiat Ducatot (näitähän valtaosa tarjolla olevista on) vuoteen 2019 saakka on ilman AdBlue-järjestelmää. Silloin ei taideta vielä olla yli 10 v vanhassa kalustossa. Olen katsonut autoja 2020 molemmin puolin. Vuosi sinne - vuosi tänne, jokainen auto on erilainen. Vaikka kaikki paperilla näyttäisi hyvältä voi käsissä olla pommi tai "ei niin hyvä" voi olla täydellinen helmi. Kun köyhä käytettyä hankkii, otetaan omasta mielestä paras ja sopivin siitä mitä on tarjolla ja mihin rahat riittää.

--- Lainaus päättyy ---

Vuodesta 2014 vuoteen 2018 fiat käytti huijausohjelmaa täyttääkseen vaatimukset.

Tietis:
Minä luulin että adblue on ollut pakollinen vuodesta 2015 kaikissa uusissa dieselautoissa. Mutta en ala asiasta vänkäämään.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 27.03.2026     kello on 10:06 ---Vuodesta 2014 vuoteen 2018 fiat käytti huijausohjelmaa täyttääkseen vaatimukset.

--- Lainaus päättyy ---
Ei taids kuluttajaan vaikuttaa mitenkään?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View