Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kuinka iso ongelma on AdBlue

(1/4) > >>

krtek:
Kaivoin esiin vanhoja keskusteluja joissa puhuttiin AdBlue asioita. Kuinka iso ongelma on AdBlue?

Vanhemmissa keskusteluissa tulee esiin nesteen jäätyminen, tämä on edelleen ongelma. Defrosta ei taida viellä olla julkisessa myynnissä. Josko joskus etenisi ja pääsis tästä ongelmasta eroon. Lisäksi oli keskustelua kristallisoitumises ta. Tuo jälkimmäinen on erityisesti ongelma autoissa jotka seisovat pidempiä aikoja kerralla. Tähän on tarjolla lisäainetta, kuinka tehokkaasti toimii.

Onko auton, jossa on AdBlue, ostaminen sama kuin ampuisi itsensä jalkaan.?

megaman:
Pakua valitessa oli päivänselvää, että adblue ja fap jää pois hankinnasta. 🙂

Tietis:
Mulla on neljä vuotta ollut AdBlue-auto, eikä mulla ole ollut toistaikseksi vähäisintäkään ongelmaa. Talvellakin reissataan, kuitenkin vähemmän kuin kesällä.

En väitä AdBlueta ongelmattomaksi. Totean vain että mulla ei ole ollut ongelmia. Ja pitäisikö tuohon lisätä: - vielä ;D

Aakku:
Mun retkiautoon tuli eka AdBlue ongelma viime kesänä...

Se oli auton kahdeksas vuosi, kun vikavalo syttyi ja laskuri alkoi laskea käynnistyksen eston alkuun kilometrejä. Vika poistui itsestään, mutta Norjan reissu hiukan lässähti.
Kristallisoitumisen estoainetta laitoin sen jälkeen ja kesän toinen Norjan reissu meni ongelmitta. Kovilla talvipakkasilla en aja, mutta pidempiaikainen seisotuskin saattaa aiheuttaa ongelmia.
Defrostaa saa ostaa, eli on julkisesti myynnissä. Itse odotan kuitenkin ensin käyttökokemuksia.

megaman:
Vaimon töissä oli uudessa Proacessa heti ekana talvena ongelmia, osia vaihdeltiin ja pakkasella ongelmat uusiutui.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View