rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Fiat Ducato 1997 töötti ei tööttää  (Luettu 97 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:30
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Fiat Ducato 1997 töötti ei tööttää
« : tänään kello 15:23 »
Noniin siitä huomaa, että kesä lähestyy kun alkaa pohtimaan asuntoautossa olevia ongelmia ja miten niitä fiksata. Kaikki uudet ei tietenkään ole vielä selillä, mutta tätä en viime kesänä saanut ratkaistua.

Eli töötti ei tööttää. Koko kesänä sain tööttäämään yhden kerran. Pyysin isääni avustamaan testaamisessa, että tuleeko töötille sähköt. Hänellä oli yleismittari ja minä painoin auton sisältä tööttiä. Vanha kunnon demoilmiö ja silloinhan tuo töötti pelasi, ennen kuin isäni oli siis erhtinyt edes yleismittarilla sörkkiä tööttiä.  No siinä se sitten tööttäili useamman kerrankin vielä. Mutta sitten tein sen testin, että sammutin auton ja käynnistin uudestaan. Ja taas. De nada. Ei pihahdustakaan. Eikä sen jälkeen myöskään loppukesänä.

Mistä vikaa kannattaa siis lähteä etsimään. Oletan että töötti siis on fyysiesti kunnossa, kun se tuolla kerralla toimi. Muistaakseni sulakkeet olen kyllä katsonut pariinkin kertaan. Entäs sitten?

Vai vienkö vain korjaamolle?

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:49
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Fiat Ducato 1997 töötti ei tööttää
« Vastaus #1 : tänään kello 15:35 »
Mun edellisessä autossa oli vika ratin keskiössä josta töötättiin, se irti ja kontakti pintojen taivutus niin siten sen korjasin

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:07
« Vastaus #2 : tänään kello 17:05 »
Kai mittasit ne sähköt silloin kun ei töötänny?

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:30
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
« Vastaus #3 : tänään kello 23:13 »
Kai mittasit ne sähköt silloin kun ei töötänny?

Juu silloin kun ei töötännyt, niin ei sinne äänitorvelle tullut virtaakaan yleismittarin mielestä.

Ratin keskiosaa en ole avannut. Enkä sitä tööttiäkään ole pois ottanut ratista.