Kirjoittaja
Aihe: Ottaa päähän. (Luettu 117276 kertaa)
« Vastaus #541 : 14.01.2015 kello on 06:24 »
Mulla on vaan yksi resepti noihin tulehdusperäisiin,niin valkosipulia ja runsaasti. Mulla toimii niin miksei muillakin ja en nyt puhu mistään kahden kynnen kuurista vaan siis ihan kunnolla,ja joka päivä,pysyy tulehdukset taka-alalla. t migel
« Vastaus #542 : 14.01.2015 kello on 06:53 »
Mulla on vaan yksi resepti noihin tulehdusperäisiin,niin valkosipulia ja runsaasti. Mulla toimii niin miksei muillakin ja en nyt puhu mistään kahden kynnen kuurista vaan siis ihan kunnolla,ja joka päivä,pysyy tulehdukset taka-alalla. t migel
joka päivä,pysyy tulehdukset taka-alalla. Pysyy kaikki muutkin taka alalla 
« Vastaus #543 : 14.01.2015 kello on 09:06 »
Kun mulla alkaa poskissa tuntuun niin hakkaan sen puolen käsin 2h aamu 2h päivällä ja 2h illalla ja ja enemmänki kon tuo kone = niin tehoton..= muuten turvoksissa sen jälkeen ja mustelmillakin..
Mulla on hakattu olo ihan ilmankin. Posket on niin arat ettei tulis mieleenkä alkaa niit hakkaan yhtään millään. Pää ja posket tuntuu räjähtävän jos ees hiukan vääristää.. Valkosipuli vois olla kyl hyvä, mut ei tosiaan tämmöses "palveluammatissa" ehkä kovin "asiakasystävällinen".. Ensimmäisen poskiontelotulehduk sen oon saanu 27-vuotiaana kun opettelin väkisin niistämään. Siihen asti en vaan osannu, vaan vedin sit sisäänpäin mitä sattu tulemaan. Ei olis kannattanut opetella 
« Vastaus #544 : 14.01.2015 kello on 09:23 »
Joo mut Ipsu sit ku sä syöt sitä joka päivä niin se tuoksahdus häipyy! Ja paskaaks sil on välii jos valkosippa tuoksuu?!  Krya på dig! t migel
« Vastaus #545 : 14.01.2015 kello on 09:56 »
Joo mut Ipsu sit ku sä syöt sitä joka päivä niin se tuoksahdus häipyy! Ja paskaaks sil on välii jos valkosippa tuoksuu?!  Krya på dig! t migel
Kyllä sillä vaan tuntuu olevan väliä.. Oon valkosipulinkäytöst äni saanut pomolta palautetta että vanhemmat ei tykkää... 
« Vastaus #546 : 14.01.2015 kello on 10:07 »
Ai pomon kautta piti ilmo kierrättää ettei voitu sanoa suoraan sulle?! Niin selkäänpuukottaja suomalaisuutta! Voihan vinetto,,,,,,,,,,,t migel
« Vastaus #547 : 14.01.2015 kello on 10:37 »
Pysyy kaikki muutkin taka alalla 
Käyhän se niinkin....
« Vastaus #548 : 14.01.2015 kello on 11:37 »
Ai pomon kautta piti ilmo kierrättää ettei voitu sanoa suoraan sulle?! Niin selkäänpuukottaja suomalaisuutta! Voihan vinetto,,,,,,,,,,,t migel
Kyllä mä totean päivittäin töissä, kun pojat tulee ruokalasta, että siellä on tainnut taas olla valkosipulimurskaa tarjolla. Ne kaataa sitä kauhallisen lautaselleen ja tuoksu on sen mukainen! 
« Vastaus #549 : 14.01.2015 kello on 11:57 »
Onkos hometta siellä missä eniten vietät aikaa..?
« Vastaus #550 : 14.01.2015 kello on 12:13 »
Onkos hometta siellä missä eniten vietät aikaa..?
Ei käsittääkseni (kotona) ja meillä ehkä oirehtis toi astmaatikkokin jos olis. Samassa kämpässä asuttu kohta 15 vuotta. Ja terveisiä lääkäristä, kuurin sain. Vasemmalla puolella taas rööreissä jottai, vaikkei tunnu mittää. Näkkyy vaa sillä ultralla..
« Vastaus #551 : 14.01.2015 kello on 12:21 »
Kun mulla alkaa poskissa tuntuun niin hakkaan sen puolen käsin 2h aamu 2h päivällä ja 2h illalla ja ja enemmänki kon tuo kone = niin tehoton..= muuten turvoksissa sen jälkeen ja mustelmillakin..vie l ei "tälle"vuodelle oo tarvinnu,,mutt eilen kyllä nukutti päivälläkin ihan kivasti ja poikani oksutaudis eilen,,tänään näyttäis paremmalle. Mähän juon nuit tulehduksia ehkäiseviä maustejuttui joskos ei mittään tuliskaan..nooh parissa päivässä noista oon eroon hakkaamalla päässy.. Pikaisia paranemisia Ipsulle,, 
siis hakkaat  vai tarkottaaks toi nyt teitin murtees jottai muut  ku oikeet hakkaamist niinko nyrkillä omaa poskea hui kauheeta 
« Vastaus #552 : 14.01.2015 kello on 12:35 »
« Vastaus #553 : 14.01.2015 kello on 16:34 »
Kikka kolmonen. Puuro, siis vesihaudekattila. Hitokseen iso kasa kynsiä sinne, ja hunajaa niin että just peittyy. Kaks tuntia keittoa ja sitte näitä läpikuultavia makupaloja tikulla naamaan. Seuraavana päivänä siitä makuhunajasta kastike. Eikä haise valkosipuli, mutta herkkua on. Kikka nelonen jonka opin itävallassa. Knoblauchrahmsuppe. Sipulia, ja pirusti valkosipulia kattilaan veteen, niukkaan veteen. Vaikka kasvis tai liha liemikuutio, mustapippuria, suolaa. Pitkä keitto ja sauvasekottimella soseeksi. Kermaa, ja kökkäre voita. Eikä haise valkosipuli, mutta herkkua on. Jos vähä haisee niin niin heitä ennen soseuttamista persiljaa kourallinen kyytiin. Jos et luota hajuttomuuteen niin purista sitruunasta mehut sekaan. Ei haise. Annosmaljaan leipäsiivu pinnalle ja vaikkapa emmenthal raastetta reilusti, uuniin grillivastuksen alle hetkeksi. Tai sitte antibioottikuuri, taas...
« Vastaus #554 : 14.01.2015 kello on 17:27 »
oletko kokeillu hunajaa. Sekin käy moneen vaivaan.
|