Kaasupullo kotelon luukku jäässä,meni peiton hankkimiseksi keulaan![]()
Näkyy ne samat ongelmat pyörivän laatuvaunujenkin kohdalla, mä luulin että noita peittoja laitellaan vaan rahvaan kalustoihin.

Kaasupullo kotelon luukku jäässä,meni peiton hankkimiseksi keulaan Näkyy ne samat ongelmat pyörivän laatuvaunujenkin kohdalla, mä luulin että noita peittoja laitellaan vaan rahvaan kalustoihin. ![]() Näkyy ne samat ongelmat pyörivän laatuvaunujenkin kohdalla, mä luulin että noita peittoja laitellaan vaan rahvaan kalustoihin. Huomenna puhaltimella sulaksi ja sit keulaa vähän ylemmäs,niin johan loppu jäätyminen Ja peitto ![]()
ota sitten ikkunalla oleva peitto niin ei haittaa ulos katsomista ![]() ota sitten ikkunalla oleva peittoKyllä se ikkunallinenkin vähän haittaa ulos katselua, mut umpi peitto se vasta ottaiskin päähän. ostettiin uusi lipasto
niin eikös senkin kannessa ollut jo jotain pientä nirhamaa ihan tehtaalla tullut oletan ![]() ostettiin uusi lipastoEthän vaan rakennekynsillä raapinut ![]() Ethän vaan rakennekynsillä raapinut hahaa pist ... kerron näin kahden kesken ettei mulla ole ikuna ollut tekokynsiä sen koommin ,kuin rakennekaan ja harvemmin edes kynsilakkaa kun alvariin on kädet ruissa tai likoamassa vedessä ei siinä homassa tarvita , kuin mieluiten lyhyet kynnet ja näin se oli jo entis aikaankin ![]()
ostettiin uusi lipasto Kun hankkii Acazia sarjan kalusteita, ei pienet naarmut haittaa. Coogleta: acazia huonekalut. ![]() Kun hankkii Acazia sarjan kalusteita, ei pienet naarmut haittaa. www.kotisiili.fi/acazia eipä auvennut kuva tässä macissa mutta onkohan toi Acaziapuu tarkotettu tänne ilmastolle ![]() kerran kysyin huonekalumyyjältä tuota asiaa kun arkkua siis pöytä arkkua etsin sanoi ,että nostelkaa se välillä parvekeelle noh kuka semmosta jaksaa touhuta et sellasta masiivista arkkua kantelis pihalle tai edes parvekeelle joika on tuolla yläkerrassa ![]()
Minulla on sitä sarjaa, pöytiä, tuolia ja yöpöytiä, kotona ja mökillä. Uusi baari pitäisi myös hankkia kotiin.
![]() Minulla on sitä sarjaa, pöytiä, tuolia ja yöpöytiä, kotona ja mökillä. Uusi baari pitäisi myös hankkia kotiin. onko ne halkeilleet mitä teillä on ? ja nostatko ne parvekkeelle saaman kosteutta ettei halkeile ? Minulla on sitä sarjaa, pöytiä, tuolia ja yöpöytiä, kotona ja mökillä. Uusi baari pitäisi myös hankkia kotiin. Toimiva linkki http://www.kotisiili.fi/acazia_kalusteet.asp?sid=80 ![]() onko ne halkeilleetei oo halkeillu meidän kolmiokaappi eteisessä..
Toimiva linkki http://www.kotisiili.fi/acazia_kalusteet.asp?sid=80 Tuohon vielä lisäksi, ACAZIA KOT-56153 A ISO KOTIBAARI. Kylläpä passoo emännän kanssa rönötellä. |