Saati sitten et vilkku on ilmeisesti lisävaruste johon ei sen turkiksen jälkeen oo enää ollut varaa
'
joskos pitää säästää vilkun käytössä jotta voip , sitten taas vaihtaa udempaan malliin ilmotuksella että -vilkun käyttöä on ollut erittäin vähäistä jos ei , sitten käytetty olenkaan jotta vilkku on uuden veronen täysin ps. noita vilkkuttomia autoja on muitakin merkkejä ja paljoo-ooo-on
joskos pitää säästää vilkun käytössä jotta voip , sitten taas vaihtaa udempaan malliin ilmotuksella että -vilkun käyttöä on ollut erittäin vähäistä jos ei , sitten käytetty olenkaan jotta vilkku on uuden veronen täysin ps. noita vilkkuttomia autoja on muitakin merkkejä ja paljoo-ooo-on
Ilmankos pohjanmaalta lähtöisin olevat käytetyt autot on niin paljon kalliimpia. Kyse ei olekkaan hyvä huolto ja vähemmän suolatut tiet.
Mistä vetoa et täysikuu on joko ensi yönä tai sitä seuraavana.. Koko p*rkeleen kuu on jossain pilven takana piilossa ettei edes näy, mut ihan varmaan ollaan lähellä täysikuuta.
Mistä vetoa et täysikuu on joko ensi yönä tai sitä seuraavana.. Koko p*rkeleen kuu on jossain pilven takana piilossa ettei edes näy, mut ihan varmaan ollaan lähellä täysikuuta.
Sama täällä! Taasen uneton yö.Autotallissa voi jotain väsätä mutta ulkona niin pimeää ettei viitti mitään alkaa tekemäänkään..... No kasilta aukee rautakauppa ja pääsee shoppailemaan t migel
Ottaahan se päähän jos tuo kuuhomma vaikuttaa uneen. Itse en ole huomannut moista. Mutta auta armias, jos iltasella kuuden jälkeen hörpää kupillisen kahvia tai syö vaikka appelsiiniin, turha on unta odottaa. Aikansa kun on kieriskellyt sängyssä, on noustava jääkaapille. Tekee pari tuhtia voileipää ja höystää yöpalan puolella litraa maitoa, jopa kohta nukuttaa makiasti.
mua ottaa päähän ihan 10:llä tää hiton yskä yötä päivää saa vaan yskiä yskiä ja yskiä keuhkot pihalle ja astmahoitajakin soitti just niin kysyin ,että paraneekos tästä ikinä ei ennustanut mitään nopeaa paranemista jos sit koskaan paranee mutta jokos lääkeet auttais edes hiukkasen tämä kun on kestänyt jo ikuisuuden ja vie kohta nää hermonrippeetkin onneks en tupakoi olis varmaan vieläkin kauheampaa tuo yskiminen
Mua ottaa päähän tää saamarin iskias! Kolme työpäivää ja/tai 25 kilon nosto taitaa olla mun raja tällä hetkellä. Hiukan olen yrittänyt tehdä kotitöitä ja väliajat lattialla makuuta. Saan varmasti työnsankarin mitalin, kun vielä tänään väännän iltavuoron?
Minulla taas rakennuksessa mahdollisesti olevia ongelmia.
Se on niin kauhea vaihtoehto, ettei uskalla ääneen sanoa (kirjoittaa)...
Oma päähänotto: eikös kuivausrummun pitäisi olla emännän pikkuapulainen? Miksi hitossa se piippaa aina heti, kun mä saan mukavan asennon lattialla iPadin kanssa???
minusta tuntuu että on jotain rasitusastmaa kun touhuan jotain (ei mitään kaksmielist ) niin saan yskiä urakalla no toki yölläkin, kun en touhua ... kai mutta esm. hajusteista ei tule yskän puuskaa jos vaikka kävelen niin silloin saa aikansa yskiä eikä talossakaan pitäis olla mitään hometta kun täällä viihtyy oikke hyvin hämyrit (hämähäkit ) no tiistaina alan ottamaan jotain lääkettä keuhkoihin joskos se auttais