Kirjoittaja
Aihe: Ottaa päähän. (Luettu 117264 kertaa)
« Vastaus #271 : 15.10.2013 kello on 17:06 »
Rytmihäiriö iski tänään kuin salama kirkkaalta taivaalta. En jäänyt odottelemaan ja kuulostelemaan, meniskö se ohi itsestään, vaan nappasin beetasalpaajan. Jonkin aikaa kesti rauhoittua. Sain kuitenkin kauppareissun hoidettua ja pääsin ehjänä kotiin. Huoks! Mä en ole tervettä päivää nähnyt sen jälkeen, kun isän kunto huononi niin, ettei se ollut tuntenut mun pikkusiskoa. Onkohan nää osittain psykosomaattisia vaivoja?  Onneksi pahin suru on jo mennyt ohi ja fiilikset alkaa olla normaalit. Ehdin jo pelätä, että iskee masennus. Mä löysin tän orgin niin hassuun aikaan, että olen täällä valittanut ja rutissut koko ajan joka asiasta. Kukaan ei varmaan usko, että normaalisti olen ihan iloinen höpöttäjä 
« Vastaus #272 : 15.10.2013 kello on 17:07 »
Kaikki hyvin! Kevättä odottelen 
Joo, ei muuta kun rallatellaan. 
« Vastaus #273 : 15.10.2013 kello on 17:13 »
Mä löysin tän orgin niin hassuun aikaan, että olen täällä valittanut ja rutissut koko ajan joka asiasta. Kukaan ei varmaan usko, että normaalisti olen ihan iloinen höpöttäjä 
Uskotaan , uskotaan!!! Kyllä sinä oot täällä enimmäkseen näyttänyt hymynaamaa, ja suru kuuluu elämään siinä kuin ilokin! Eikun hoidat ittes vaan fyysiseti kuntoon niin kyllä se siitä....
« Vastaus #274 : 15.10.2013 kello on 17:28 »
Toiseksi eniten mua ottaa päähän, kun ruokaohjeissa käsketään leikata liha poikkisyin, enkä mä osaa lukea tuosta pahuksen köntistä, että mistä pitää leikata. Voi olla, että vien Pasin tänään ABC:lle syömään.... Sillä on ollut ainakin 3kk yhteen menoon ruoanlaittovuoro 
« Vastaus #275 : 15.10.2013 kello on 18:01 »
Kaikki hyvin! Kevättä odottelen 
Ja kovaa vauhtia mennään kevättä kohti 
« Vastaus #276 : 15.10.2013 kello on 18:37 »
Ja kovaa vauhtia mennään kevättä kohti 
Eipä hötkyillä sinne kevääseen! muista se kuntoutus ja ota se aika vakavasti,,muuten se ottaa päähän vielä enemmän. pilsneri vähemmälle ja kevyttä hikiliikuntaa, tupakki poistoon..uskoppa vaan
« Vastaus #277 : 15.10.2013 kello on 19:09 »
Eipä hötkyillä sinne kevääseen! muista se kuntoutus ja ota se aika vakavasti,,muuten se ottaa päähän vielä enemmän. pilsneri vähemmälle ja kevyttä hikiliikuntaa, tupakki poistoon..uskoppa vaan
Juuri näin! 
« Vastaus #278 : 15.10.2013 kello on 19:21 »
Kukaan ei varmaan usko, että normaalisti olen ihan iloinen höpöttäjä 
Höpsistä, ei ole tullut mieleenkään, ettet olis ihan normi höpöttäjä ja elämään todellakin kuuluu ylä- ja alamäkiä ja välillä tavallista arkeakin. Kyl se siitä, niinkus tääl joku sanoikin.
« Vastaus #279 : 15.10.2013 kello on 19:31 »
Rytmihäiriö iski tänään kuin salama kirkkaalta taivaalta. En jäänyt odottelemaan ja kuulostelemaan, meniskö se ohi itsestään, vaan nappasin beetasalpaajan. Jonkin aikaa kesti rauhoittua. Sain kuitenkin kauppareissun hoidettua ja pääsin ehjänä kotiin. Huoks! Mä en ole tervettä päivää nähnyt sen jälkeen, kun isän kunto huononi niin, ettei se ollut tuntenut mun pikkusiskoa. Onkohan nää osittain psykosomaattisia vaivoja? 
Onneksi pahin suru on jo mennyt ohi ja fiilikset alkaa olla normaalit. Ehdin jo pelätä, että iskee masennus. Mä löysin tän orgin niin hassuun aikaan, että olen täällä valittanut ja rutissut koko ajan joka asiasta. Kukaan ei varmaan usko, että normaalisti olen ihan iloinen höpöttäjä 
Se tuo stressi on sellainen salakavala oire ja sehän ilmenee juuri noina psykosomaattisina oireina, ite kullakin se eripaikoista oireilee mahasta, sydämmestä, ääreishermostoista. ..maailmaan mahtuu paljon oireita ja levottomuutta,,, vaan ensikeväänä kun aurinko taas paistaa ja lämmittää niin tuntuu vapaammalta ja mukavammalta ..
« Vastaus #280 : 15.10.2013 kello on 20:24 »
Mä löysin tän orgin niin hassuun aikaan, että olen täällä valittanut ja rutissut koko ajan joka asiasta.
En ole huomannut (tosin en huomaa paljoa muutakaan  ) Toiseksi eniten mua ottaa päähän, kun ruokaohjeissa käsketään leikata liha poikkisyin, enkä mä osaa lukea tuosta pahuksen köntistä, että mistä pitää leikata.
Auttaisikohan tämä kuva:  Sinisellä on merkattu syyt, ja punaisella miten leikataan. Eli lihasta pitää etsiä juovia, ja leikkaus on niitä kohtisuoraan. (syyt näkyy paremmin kun suurennat kuvan)
« Vastaus #281 : 15.10.2013 kello on 21:43 »
Lipilakki... On liian tiukalla toisinaan.. 
« Vastaus #282 : 15.10.2013 kello on 21:55 »
Nyt täytyy sanoa, että tämmöstä antautumista en ole muiden foorumien moderaattoreilta nähnyt. Lihanleikkausongelm an edessä kävit ostamassa palan härkää näyttääksesi syyt 
« Vastaus #284 : 15.10.2013 kello on 22:06 »
Nyt täytyy sanoa, että tämmöstä antautumista en ole muiden foorumien moderaattoreilta nähnyt. Lihanleikkausongelm an edessä kävit ostamassa palan härkää näyttääksesi syyt 
Mä olen ihan otettu tästä huomaavaisuudesta!  Tuli vaan liian myöhään tai sit se mun ostama pala oli vanhuuteen kuolleen lypsylehmän kulmapaistia... Ei tehonnut nuija, ei, vaan "pihvi" pysyi jämäkkänä. No, tuli sitten isompi setti lihapataa! 
|