Ei, koska saman olen havainnut kun etuteltan vetoketjun avasin. Vetoketju auki -> vettä ropisee ja kun vetäsee ketjun kii -> loppuu sade kun seinään...
Yllättävän hyvä äänieristys teltassa!!

|
Ei, koska saman olen havainnut kun etuteltan vetoketjun avasin. Vetoketju auki -> vettä ropisee ja kun vetäsee ketjun kii -> loppuu sade kun seinään... Yllättävän hyvä äänieristys teltassa!! ![]() Ottaa päähäm kun kantapää on niin p...leen kipeä.
Ottaa päähäm kun kantapää on niin p...leen kipeä.Nivelsiteet? Ottaa päähäm kun kantapää on niin p...leen kipeä.Tulehtunut kantapään nivelpussi?? plantaarifaskiitti - ärtynyt kantapää..
http://www.askelpiste.fi/index.php?page=kantakalvon-tulehdus-plantaarifaskiitti Liki vuoden kiusas, mutta mulla meni ohi "tekemisellä"; liikettä, harjoitusta, mutta ei päivät seisomista sietänyt. Himassakin miel. tossut jalassa. Fillarointi hyväksi. Ottaa päähäm kun kantapää on niin p...leen kipeä. 4 tuuman naula? Ottaa päähäm kun kantapää on niin p...leen kipeä. Opiskeltu jotain Mulli-metodilla (kantapään kautta siis)? Opiskeltu jotain Mulli-metodilla (kantapään kautta siis)? Päivän paras! Vaikka lauvantain tanssit olivat mukavia sain siitä koston..Prkleen polvi turpoilee taas ja on jäykkä sekä kippiä
Vaikka lauvantain tanssit olivat mukavia sain siitä koston..Prkleen povi turpoilee taas ja on jäykkä sekä kippiä ![]() hiukan nousi verenpaineet
kun sai toistatuntia ootella labraan pääsyä sitten taas jonottaa ajanvaraukseen ja sitten vielä unohtaa hammashoitajalle tilata aikaa joka olis käynyt samalla keikkaa kun siellä tk:ssa jonottelin niin oli väkeä ,että olis luullu hyvien tarjousten olevan kysessä sai oikein biilillekin etsiä parkkipaikkaa en juurikaan käy tuolla tk:ssa kokeissa kun tuolla sairaalan labrassa ne käy kädenkäänteessä mutta nyt ottivat sydänfilminkin niin piti jonottaa ja jonottaa ja jonottaa ![]() Sinne voi kyl iha varata ajan..joka pitää..mulla ikin ole aikaa siel jonotella eläkeläisten kans.. |