En tekis välttämättä mitään isompaa. Onko oven tiivistys ehjä vai vuotanut, sen tutkisin. Seuraisin tilannetta ja mittaisin kosteuden myöhemmin uudestaan.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
En tekis välttämättä mitään isompaa. Onko oven tiivistys ehjä vai vuotanut, sen tutkisin. Seuraisin tilannetta ja mittaisin kosteuden myöhemmin uudestaan.
Kuten ehdotettiin, olisiko ovi ollut sateella auki tai raollaan? Ehkä miedolla lämmöllä ja puhaltimella kuivailua ja ehdotettu mittaus. Minun lausuntoni ei ole asiantuntijalausunt o.
Kiitokset megamanille ja Hauholle ajatuksistanne. Olen päättänyt tehdä kaltaisemme ratkaisun. Yritän lämmitellä ovea puhaltimilla ja seurailla mitä tapahtuu. Kosteusmittaus tuonnenpana uudelleen.
Hyvää syksyn jatkoa Tarkasta saranoiden ja reunalistojen tiivistys.
Minulla oli Matkaajassa sama vaiva. Syy oli vuoto alasaranan butyylitiivistykses sä, se joutuu aika koville. Saranan oven sisäinen puu vahvike oli jo aika pehmoinen ja irronnut liimauksesta. Ulko alupelti oli syöpynyt puhki jatkuvasta kosteudesta. https://karavaanari.org/index.php/topic,26011.msg523206.html#msg523206 Mulla Polarissa samoin alaosa märkä, sain toisen oven joka oli Soliferin vanha se oli vielä ehjä, oli ollut kylkivauriovaunusa, mutta sekin hiljalleen kostui, ei ollut vielä myydessä vialla, mutta jokin noissa vuotaa.
Mulla Polarissa samoin alaosa märkä, sain toisen oven joka oli Soliferin vanha se oli vielä ehjä, oli ollut kylkivauriovaunusa, mutta sekin hiljalleen kostui, ei ollut vielä myydessä vialla, mutta jokin noissa vuotaa.Onko näissä malleissa oven päällä kunnon vesikouru? Tuossa Spritessä ei ollut ollenkaan, tein aika leveän, mielestäni vähensi kostumista? Em mää laiskana viittsinyt korjata, tökin poralla reikiä eristeeseen, pistin ruveilla ratsupaikan päälle "koristeeksi". Otan ne pois talvihuollon ajaksi. Sivuja: [1] Siirry ylös
|