Mielensä pahoittajahan sanoi ettei suomalaisen miehen jalkaan sovi muut kengät kuin Menokkaat tai Eccot !
|
Mielensä pahoittajahan sanoi ettei suomalaisen miehen jalkaan sovi muut kengät kuin Menokkaat tai Eccot !
Mielensä pahoittajahan sanoi ettei suomalaisen miehen jalkaan sovi muut kengät kuin Menokkaat tai Eccot ! Terve! Reinot (n.29€ + Raisiosta Myllyn suutarilta niihin heti "ulkopohjat" 45€) siinä kengät vailla vertaa. Tehty NordKappin reissu "koppiautolla" ja ajettu Himoksen reisu motskarilla Reinot jalasa. Ei juuri kenkä tosta parane ![]() Ilman tuunausta enempi sisä käyttöön ![]() http://www.sievi.com/?sivu=3143 tommotteet sieviläiset sain viime talvena töistä (ennen ko huomasiva, et o hiuka kalliit) ihan hyvät, mut talvell ei kannat men ulos ilman piikei(= liukkaat ko papin k***i) ![]() Viime syksynä kiivettin eräälle kukkulalle Scotlannissa kaverin kanssa. No, matkakumppanilla etuvarvas turvoksissa ja normaalit kengät eivät mahtuneet jalkoihin ja niinpä croksit jalkaan ja matkaan.Oli aika hauskaa kun niitä etsittiin vähän väliä ruohikosta ja mikämistä paikoista.Onneksi oltiin ennen tätä vaellusta käyty viskitehtaassa. Ei paljon haitannut!
![]() Terve! sain pinkit reinot ja on myöskin ainot ..tykkään ainot pääseekin tupacarssiin siellä sit lämmittävät kivasti jos hyppii sisään ulos ... kätevät ovat carsis myöskin croksit talvi ja kesämalli... sievin pitkävartisetkin sain joskus ku isäntä vielä sai noit kenkii ostella töistä on ne aika hyvät sohjossa tuossa pihassa en niitä juurikaan mualla ole käyttänyt ![]() Onhan noita sieviläisiä tullut muutamat kulutettua lapsesta asti. Osan olen hakenut suoraan tehtaan varastolta kun on tuossa sopivan lähellä. Mm "metsäkengät" makso tehtaalla alle 170 kun kaupoissa hinta yli 200. Noiden lisäksi on käytössä kahdet "sieviläiset" kesäkengät, yhdet talvikengät ja nyt jalassa olevat välikauden mallit. Nämä jalassaolevat on Sievin suutarin käsintekemät eli markkinoilta ostetut "messumallikengät". Ainakin täälläpäin markkinapaikoilla kiertää myyjä, joka ostaa sievin kenkämessujen mallikappaleet - miesten mallikengät on kokoa 42 joten niitä tohtii ostaa omaan jalkaan vaikka sovittamatta
![]() Viime syksynä kiivettin eräälle kukkulalle Scotlannissa kaverin kanssa. No, matkakumppanilla etuvarvas turvoksissa ja normaalit kengät eivät mahtuneet jalkoihin ja niinpä croksit jalkaan ja matkaan. Oli aika hauskaa kun niitä etsittiin vähän väliä ruohikosta ja mikämistä paikoista.Onneksi oltiin ennen tätä vaellusta käyty viskitehtaassa. Ei paljon haitannut!Kannattaa maastossa kääntää remmi kantapään taakse ![]()
Näillä kengillä on meikäläinen ulkoharrastuksiaan polkenut. "Parasta" mitä minä tiedän .
![]() Ja syyshuollon jälkeen. ![]() Nuo pitkä vartiset on hyvät lumikenkien kanssa. ![]() Kannattaa maastossa kääntää remmi kantapään taakseSamoin olen kopio-crockseja käyttänyt m-autolla ajaessa noissa lämpimissä maissa - remmi takana, niin eivät jää polkimiin ![]() Minnekään maastoon noilla ei tee mieli kun pohjat sellaista höttöä, että kaikki kivet tuntuu läpi ![]() Lisäksi noi menevät uimakenkinä (remmit takana) Kroatia kivirannoilla. Tosin, jos merisiili jäisi alle niin läpi tulisi ![]() Mutta hyvät yleistossut. ajettu Himoksen reisu motskarilla Reinot jalasa. Ei juuri kenkä tosta parane Tämä on kovimpia juttuja mitä koskaan olen täältä lukenut. ![]() Vaan kannattaisiko antaa suutarin raudoittaa ne niin olisi pikkuisen suojaa kolaritilanteessa? Tämä on kovimpia juttuja mitä koskaan olen täältä lukenut. Terve! Tuo oli sellainen "erikois tilanne" . En suosittele ajokengiksi mp-hommiin . Normaalisti sievin pitkävartiset palomies saappaat ajokenkinä.http://www.sievinjalkine.fi/index.php?sivu=kengat&kengat_id=86&koko=400&&turvajalkine=1&varrellinen=1&otsikko=Turvajalkineet_Varrelliset&PHPSESSID=5d87f1258a2cd66ed9ef5c52966a3673&__utma=82944660.50649761.1321518417.1321518417.1321518417.1&__utmb=82944660.3.10.1321518417&__utmc=82944660&__utmz=82944660.1321518417.1.1.utmcsr=(direct)|utmccn=(direct)|utmcmd=(none) oletteko muuten koskaan pesseet
Reinojanne ? jos niin miten ihan käsipelillä vaiko koneessa ? Samoin olen kopio-crockseja käyttänyt m-autolla ajaessa noissa lämpimissä maissa - remmi takana, niin eivät jää polkimiin olen joskus käyttänyt isännän kopio-crockseja ja niissä kyl tuntui kivet mut ei nois aidoissa tunnu vaikka täällä samoissa paikoissa niillä tallaankin ![]()
Kun kerran ruvettiin kengistä höpäjämään, niin meikäläisen kengät jotka laitetaan sukseen kiinni on tämmöset.
![]() Minulla niitä yhden ihmisryhmän muovimonoja ei ole. Empä haastele enempi, ettei joku syytä juppikortin esille vetämisestä. ![]() ^
Melekoinen on kenkäkokoelma, on siihen tarvinnut ihan jonkin verran investoida. Mutta linjassa on sun "ison rahan" Fiiliksen kanssa kyllä. Vaan ei näy kiiltonahkakenkää, niin en pistä juppikorttia keskusteluun. ![]() |