rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Hyvät kengät  (Luettu 8269 kertaa)

• Vieras
  • Hyvät kengät
    « : 16.11.2011 kello on 19:14 »
    Kun nyt muutenkin olen vähän erillainen.
    niin jalatkin ovat omituiset tai sitten ei. ;)

Mutta tuolta saa tosi hyviä ja miellyttäviä
    kenkiä jokaiseen jalkaan.

Ainakin itse olen positiivisesti huomannut.

www.sievishop.fi

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
    • Porvoo
    Vs: Hyvät kengät
    « Vastaus #1 : 16.11.2011 kello on 19:28 »
    Niin onkin ja kotimaisiakin lienevät.
    Olen vuosia suosinut Sievin kenkiä töissä ja vapaa-ajalla.

• Vieras
  • Vs: Hyvät kengät
    « Vastaus #2 : 16.11.2011 kello on 19:51 »
    Olen työni puolesta saanut käyttää turvakenkiä ja niistä olen jo vuosia suosinut Sieviläistä.
    Kun aloitin urani niin täytyy sanoa että niistä ajoista nykyiset turvakengät on jopa kohta paremmat kun siviilikengät.Itse olen suosinut Goretext kenkää GT 2 XL.Onhan mukava jalalle.Vieläkö saisivat sen nokkaosan komposiitiksi niin ei pakkasella kärki jäädy.Siis varpaankärki.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.06.2025 kello on 19:14
    • Oulun seudulta
    « Vastaus #3 : 16.11.2011 kello on 20:36 »
    Olen työni puolesta saanut käyttää turvakenkiä ja niistä olen jo vuosia suosinut Sieviläistä.
    Kun aloitin urani niin täytyy sanoa että niistä ajoista nykyiset turvakengät on jopa kohta paremmat kun siviilikengät.Itse olen suosinut Goretext kenkää GT 2 XL.Onhan mukava jalalle.Vieläkö saisivat sen nokkaosan komposiitiksi niin ei pakkasella kärki jäädy.Siis varpaankärki.

Onko noissa leveä lesti, kun tahtoo olla työkengät hieman kattelussa?

• Vieras
  • Vs: Hyvät kengät
    « Vastaus #4 : 16.11.2011 kello on 20:43 »
    Joo on kun mää on sellanen lättäjalka  :)
    Siitä tuo XL merkintä.Niitähän löytyy myös tavallisella lestillä.Kantsii käydä kokeilemassa josko kävis jalkaan.

Edit:No eihän se niin mennykkään.Eli XL tarkoittaa että kengänkoko alkaa 39-47.
    Löysin herkullisen näköisen Sieviläisen eli GT16 S3. Onkohan nuo miten hyvät jalalle.En ole päässy kokeilemaan.
    « Viimeksi muokattu: 16.11.2011 kello on 20:48 »

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #5 : 16.11.2011 kello on 21:05 »
    Taitaa sieviläiset olla niin hartaat kengät että ei sovellu näin syntisiin jalkoihin siksi käytän jalaksen työkenkiä :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
    « Vastaus #6 : 16.11.2011 kello on 21:08 »
    Sievin Spider S1 oli kyllä pettymys, kenkä on hyvän  näköinen vaan ah niin perinteinen, kova kampura. Etran kengät on paljon mukavammat vaan hajoovat.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:44
    « Vastaus #7 : 16.11.2011 kello on 21:08 »

http://www.etra.fi/fi/yhteystiedot/myyntiyksikot/oulu/

mm tuolta löytyy Oulusta josta itekkin hakenut töihin kengät.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.06.2025 kello on 19:14
    • Oulun seudulta
    « Vastaus #8 : 16.11.2011 kello on 21:12 »
    Käympä seuraavana sadepäivänä mulkaisemassa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #9 : 16.11.2011 kello on 21:27 »
    Taitaa sieviläiset olla niin hartaat kengät että ei sovellu näin syntisiin jalkoihin...

Mulla oli talopaketin kohdalla sama valintaperuste, mutta tuosta ei nyt sovi enempää puhua...
    Mutta siis ei ole Jukka-talo, Kastelli eikä sellaisessa Puustellin keittiötä.

Suosittelen Meindlin kenkiä, kestävät pitkään. 20 vuotta olen käyttänyt vaelluskenkiä arkikenkinä, töissäkin toimistopäivinä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:50
    • Lempäälä
    « Vastaus #10 : 16.11.2011 kello on 21:58 »
      Sieviläisiä ostin silloin kun  työnantaja ei vielä maksanut. Nyt kun kun  työnantaja ei enää maksa, ostan Sieviläisiä. Tässä välillä kerkesi olla monenlaisia, ehkä ne ovat osasyynä nykyisiin jalkavaivoihin?

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
    • Epsoo
    « Vastaus #11 : 16.11.2011 kello on 22:01 »
    Itse olen suosinut Goretext kenkää GT 2 XL.Onhan mukava jalalle.Vieläkö saisivat sen nokkaosan komposiitiksi niin ei pakkasella kärki jäädy.Siis varpaankärki.

Minä olen käyttänyt Sievin Matrix S2 kenkiä, ovat kanssa mukavat jalalle.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 7.04.2017 kello on 21:22
    « Vastaus #12 : 16.11.2011 kello on 22:34 »
    Mulla oli talopaketin kohdalla sama valintaperuste, mutta tuosta ei nyt sovi enempää puhua...
    Mutta siis ei ole Jukka-talo, Kastelli eikä sellaisessa Puustellin keittiötä.

Suosittelen Meindlin kenkiä, kestävät pitkään. 20 vuotta olen käyttänyt vaelluskenkiä arkikenkinä, töissäkin toimistopäivinä.

Komppaan kyllä Alania. Itse käytän myös Meindelin kenkiä, arjessa ja vaelluskenkinä siis todella kestäviä.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #13 : 16.11.2011 kello on 22:44 »
    Olen vuosikausia käyttänyt vain Sievin kenkiä. Kerran kokeilin jalassani Jalasta, mutta niistä lähti jokin omituinen haju, joka ei ollut jalkahikeä, ja ne oli pakko heittää pois.

Kun jäin puolitoista vuotta sitten pois työelämästä, minulle jäi kotiin vietäviksi kolme paria työnantajan maksamia talvikenkiä mallia SOLID XL S2 (yksi pari vielä tehtaan paketissa) ja  kaksi paria kesäkenkiä mallia GT 3 XL S2. Näissä XL tarkoittaa leveää lestiä. Molemmat mallit kestävät kaikkea muuta paitsi naulaan astumista. Molempia malleja saa myös naulaanastumissuoja lla. Näillä kengillä kävin töissä ollessani "pakollisissa" illanistujaisissa soittoruokaloissa enkä ole juuri muita kenkiä pitänyt. Ovat ne vain niin mukavat jalalle.

Ps. sain kerran arvonnasta italialaiset turvakengät, mutta merkkiä en muista. Piti ottaa kaksi numeroa ylisuuret, kun ne olivat niin kapeat. Ei niitä voinut pitää, kun ne olivat lisäksi aika raskaat. Hintalappu oli kyllä komea, yli kaksi kertaa kotimaisten hinta.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:04
    « Vastaus #14 : 16.11.2011 kello on 23:07 »
    Monta vuotta jo nämä ovat olleet harrastejalkineina;

Tarkenee talvella touhuta aurauskaluston kanssa  8)