Asentaa kipinäsytytyksen siihen.
|
Asentaa kipinäsytytyksen siihen.
Exiden 95Ah x 2kp AGM startti ja 75 Ah X2 agm käyttöakusto , virta ei ole ongelma. Syttyessään priimus poksauttaa aia kovaa.
käytännön tieto loppu laiteen sielun elämästä. Syttyy ja samuu niikun pitää .Toimii muuten ihan hyvin. ![]() Hehku alkaa olla hiukan huono. kaasua virtaa mut lanka ei ole vielä tarpeeksi kuuma. Kipinäsytytys kannattaa kyllä laittaa tai uusi hehkutulppa.
Hehku on joko rikki tai ehjä, ei ole huonoja hehkuja. Jos hehku ei hehkuta tarpeeksi on vika jännitehäviössä ei hehkussa. Hehku karstottuu jos jännite on huono.
Venessäni on priimus 2540 ulkona , Käynistyessään pitää aika poksausen . Ääni on sen verran kova että sen kuulee sevästi veneen sisälle kun yritää nukkua . Kipinäsytytys auttaa tuohon ongelmaan. Vaikka akku olisikin kunnossa, voi lämmittimen abikot olla hapettuneet jolloin syntyy jännitehäviötä. Hehkun jännite olisi hyvä olla yli 2,5 volttia. ![]() ![]()
Onko kuvallista ohjetta Primus sytytysmuutos-sarjan asentamisesta , mihin on järkevintä asentaa kipinä moduli rasia
![]() Onko kuvallista ohjetta Primus sytytysmuutos-sarjan asentamisesta , mihin on järkevintä asentaa kipinä moduli rasia https://karavaanari.org/index.php?topic=16156.0 ![]()
Minulla on 2450 priimus malli
. Aikaisemmin ilmoitin mallin virheelisesti ![]() Minulla on 2450 priimus malliEi se muuksi muutu. Minulla on 2450 priimus malli Kuvahan on juuri siiitä lämmittimestä.
ok,hyvä juttu , oliko toi mustarasia kipinä yksikkö.
![]() Onko kuvallista ohjetta Primus sytytysmuutos-sarjan asentamisesta , mihin on järkevintä asentaa kipinä moduli rasia Minulla on hyvät ohjeet, mutta en laita niitä tänne kun eräs vaunuhuoltoliike käyttää niitä omina kipinä paketin myyntiohjeina. Saat sähköpostiin, kun lähetät osoitteen viestinä. |